Atria iski nopeasti Mörkö-makkaralla

Teksti:Toimitus
JULKAISTU: 2019-06-10
PÄIVITETTY: 2023-02-16


Atria toimi nopeasti ja hyödynsi Suomen jääkiekon MM-kullan mainoskampanjassa, joka johti sitten ”Mörkö-makkaran” tuomiseen kauppoihin erikoiseränä 6.6.

Atrian Wilhelm-makkarabrändi oli yksi tämän vuoden jääkiekon MM-kisalähetysten yhteistyökumppaneista. Voitokkaan joukkueen kapteeni inspiroi Atriaa julkaisemaan finaalin jälkeisenä päivänä leikkisän mainoskampanjan, jossa Wilhelm-tuoteperhettä oli laajennettu kapteenin mukaan nimetyllä ”Mörkö-makkaralla”.

Iltapäivälehdissä ja sosiaalisessa mediassa julkaistujen mainosten seurauksena Atrian kuluttajapalveluun tulvi kysymyksiä siitä, mistä Mörkö-makkaraa saa ostaa ja tuleehan tuote oikeasti kauppoihin. Atria päätti vastata kuluttajien toiveeseen rajoitetulla Mörkö-makkara-erällä.

”Kuluttajien signaali oli selvä: kansa halusi Mörkö-makkaran, joten me teimme sellaisen. Suomen maailmanmestaruus on koko kansan suuri ylpeydenaihe. Meille on kunnia-asia olla juhlinnassa mukana omalla tuotteellamme”, kertoo Atrian markkinointipäällikkö Elina Vuolle.

Mörkö-makkara on Atria Wilhelm -laatua, ja sen rajoitetusta 60 000 pakkauksen erästä voi tulla eräänlainen keräilykappale.

Uusimmat uutiset

Virhe, jota ei salattu

Orkla Foods päätti olla peittelemättä virhettä Ruotsissa ja paljasti sen suomalaisen KAJs-yhtyeen innoittamana.
orkla
Virhe, jota ei salattu

Robotfactory esitteli automaattisen leikkauslaitteen Zünd D3-leikkuupöydälle

Äskettäin päättyneillä Fespa-messuilla Berliinissä Robotfactory esitteli automatisoitua leikkausjärjestelmäänsä. Siinä kaksi ABB:n teollisuusrobottia työskentelee teollisen Zünd D3 -leikkauspöydällä.
robot_01
Robotfactory esitteli automaattisen leikkauslaitteen Zünd D3-leikkuupöydälle

Labelexpo Europe -messut laajenivat – mukaan tulivat taivekartongit

Ei ole harvinaista, että etikettivalmistajat tuottavat painokoneillaan myös pientä taivekartonkia. Tämä näkyy vuoden 2025 Labelexpo Europe -messuilla, jotka laajenevat taivekartonkiteknologian suuntaan. Tähän asti Labelexpossa on keskitytty etiketteihin ja joustopakkauksiin. Informa Markets Labels & Packaging Groupin strateginen johtaja Andy Thomas-Emans kertoo, miksi näin tapahtui.
lsbel
Labelexpo Europe -messut laajenivat – mukaan tulivat taivekartongit

Starbucks lanseerasi muovittomat kahvimukit

Starbucksin ikonisen valkoisen kupin uusi versio lanseerattiin Euroopassa. Pitkän tutkimus- ja kehitystyön tuloksena Starbucks on nyt esitellyt mukin, jossa muovivuoraus on korvattu mineraalipohjaisella pinnoitteella. Myös kertakäyttöiset muovikannet on korvattu kuitupohjaisilla vaihtoehdoilla, jotka on päällystetty samalla mineraalipohjaisella materiaalilla. Uusi muki on sertifioitu kotikompostoitavaksi ja se on laajasti kierrätettävissä.
astar
Starbucks lanseerasi muovittomat kahvimukit

Jatka lukemista

Päätyykö pakkaus hylkyyn vai kiertoon?

Lajittelu ja muovipakkauksen päätyminen oikeaan paikkaan kierrätyslaitoksella määrittävät kierrätyksen onnistumisen.
ia_ahl_etiketit
Päätyykö pakkaus hylkyyn vai kiertoon?

Valion maitotölkit pukeutuvat kevätkuoseihin

Viljele hyvää -maitotölkit ilmestyvät kauppoihin tästä viikosta alkaen ja ovat saatavilla heinä-elokuun vaihteeseen asti.
Valio 22032022
Valion maitotölkit pukeutuvat kevätkuoseihin

Suomalaisväriä Pro Carton Young Designers -kilpailussa

Lapin yliopiston teollisen muotoilun opiskelija Senni Virransola pääsi ainoana suomalaisena jatkoon kansainvälisessä suunnittelukilpailussa.
Pro Carton 12082021
Suomalaisväriä Pro Carton Young Designers -kilpailussa

360 Services auttaa optimoimaan pakkausta

Metsä Boardin uusi palvelukokonaisuus tarjoaa asiakkaille entistä paremmat mahdollisuudet kehittää pakkauksiaan.
MetsäBoard 26052021
360 Services auttaa optimoimaan pakkausta