Maailman suurimpiin etikettien valmistajiin kuuluva CCL alkaa tarjota Arilynin lisätyn todellisuuden (AR) ratkaisuja omille asiakkailleen.
Käytännössä Arilynin ja CCL:n yhteistyö tarkoittaa, että CCL markkinoi ja myy asiakkailleen Arilynin teknologialla tuotettuja lisätyn todellisuuden palvelukokonaisuuksia. Yhteistyön myötä Arilynin kehittämä uusin suomalainen AR-teknologia matkustaa maailmalle. AR:n avulla voidaan tarjota digitaalista sisältöä pakkauksen ja mobiililaitteen avulla.
Erilaisten yhteistyökumppaneiden kautta skaalautuminen on tiedotteen mukaan osa Arilynin strategiaa. Sopimus CCL:n kanssa tuo tämän strategian globaalille tasolle. Yhteistyösopimus mahdollistaa Arilynin palveluiden ja osaamisen tuomisen maailman suurimpien brändien tietoisuuteen. Kotimaisten kuluttajatuotteiden markkinassa Arilyn jatkaa yhteistyötään vanhojen asiakkaidensa kanssa kuten tähänkin asti.
“CCL on strateginen kumppani Arilynille, sillä heidän asiakkainaan ovat maailman parhaat brändit, jotka usein ovat myös maailman parhaita tarinankertojia. Meille CCL on täydellinen kumppani myös siksi, että he jakavat rakkautemme AR:ään tarinankerronnan kanavana ja osaavat sitä hyödyntäen tarjota asiakkailleen huikeita konsepteja”, sanoo Arilynin toimitusjohtaja Emmi Jouslehto.
Kanadalainen CCL toimii globaalisti 40 maassa ja yritykselle on 168 tuotantolaitosta.
“Olemme panostaneet vahvasti älykkäisiin pakkauksiin, ja Arilynistä löysimme ainutlaatuisen skaalautuvan ja joustavan alustan, jonka tukena on upea, intohimoisten asiantuntijoiden tiimi”, CCL Labelsin toimitusjohtaja Günther Birkner kertoo.