Kotimainen suklaabrändi Goodio lanseeraa Nordic Flavors -tuoteperheensä suklaat yhdysvaltalaisen luomujätin Whole Foods Marketin kaikissa liikkeissä huhtikuussa. Goodion tuotteet ovat olleet ketjun myymälöissä paikallisesti, mutta nyt tuotteet valtaavat ensimmäisen kerran ketjun myymälät maanlaajuisesti.
Olemme todella innoissamme tästä lanseerauksesta. Nordic Flavors -suklaiden saaminen koko Yhdysvaltain laajuiseen valikoimaan on meille iso juttu. Tämä tuoteperhe on kunnianosoituksemme ainutlaatuiselle pohjoismaiselle luonnolle, sanoo Goodio USA:n toimitusjohtaja Jussi Salonen.
Goodion Nordic Flavors -tuoteperhe sisältää neljä makua: Marja, Kukka, Metsä ja Meri. Tuotteet koostuvat vegaanisesta ja gluteenittomasta luomusuklaasta, joka on kuorrutettu pohjoismaisen luonnon keskeisillä elementeillä.
Helsinkiläissyntyinen Goodio on ollut alusta asti globaali yritys ja panostanut vahvasti kasvuun Yhdysvalloissa. Whole Foods Market kuuluu maailman tunnetuimpien ja suurimpien luonnonmukaisia elintarvikkeita myyvien ketjujen joukkoon. Lanseeraus Whole Foodsin liikkeissä käynnistyy erityisellä Amazon Prime Member Deal -kampanjalla.