Nopeasti kasvanut vaatebrändi Billebeino ei lähetä asiakkaille mitä tahansa laatikoita. Niissä on tyyliä ja hauskuutta, joka miellyttää asiakkaita. Adaran toteuttama digipainatus mahdollistaa muuttuvat kuosit mallistojen teeman mukaan.
Laatikkoa kiertävä BILLEBEINO-teksti pysyy niissä aina samana ja muuten laatikon kuosi muuttuu mallistojen teeman mukaisesti. Vaihtuvilla painatuksilla on saavutettu useita tavoitteita yrityksen perustajien Ville Leinon ja Juhani Putkosen mukaan.
”Mallistot pysyvät laatikoiden mukana linjassa. Kesäksi teimme hieman värikkäämmän kuvituksen kuin mitä oli talviboksissa. Tämän lisäksi meillä on puna-musta-valkea peruslaatikko, jolla aloitimme tämän yhteistyön. Myös eri kollaboraatioita pystytään tukemaan vaihtuvilla painatuksilla. Esimerkiksi Billebeino x Phantom, Billebeino x Original Long Drink ja nyt uusimpana Billebeino x New Balance, joihin kaikkiin olemme tehneet omat laatikot”, Putkonen sanoo.
Laatikko on Putkosen mukaan helppo kasata varastolla, se on erittäin vahva ja osuu varmasti ihmisten silmään posteissa ja noutopisteellä. Asiakkailta on saatu laatikoista hyvää palautetta.
”Somessa olemme saaneet hyvää palautetta laatikoista kuvien muodossa. Moni laittaa meille Instagramissa videoita ja kuvia, kun he ovat saaneet tuotteet kotiin ja useissa niissä näkyy myös tottakai Billebeino-laatikko.”
Adara saa Leinolta kiitosta yhteistyöstä.
”Tämä on ollut erittäin toimiva ja helppo yhteistyö. Digipaino mahdollistaa meille juurikin nämä vaihtuvat kuosit ja samalla tilausmäärät ovat olleet todella toimivat. Laatikot toimitetaan meille aina sovitussa ajassa, joka on meille hyvin tärkeä asia.”
NHL:ssä kiekkoillut Ville Leino perusti oman yrityksen BilleBeino Clothing and Accessories Oy:n kiekkouransa päätyttyä vuonna 2014. Yritys on kasvanut erittäin nopeasti ja liikevaihto oli jo 2,25 miljoonaa euroa vuonna 2018. Yrityksen tuloskunto on ollut hyvä.