Meira on uudistanut Suomen toiseksi suurimman kahvimerkin Kulta Katriinan pakkaukset. Ne noudattavat nyt samaa visuaalista ilmettä.
Uudessa pakkauksessa pääosassa on graafinen kuva kahvikasvista. Kulta Katriinan perinteistä pakkausta on hallinnut kahvikuppikaksikko. Merkki on ollut markkinoilla vuodesta 1937 lähtien.
Uudet pakkaukset on suunnitellut pakkausdesigntoimisto Remes & Packart. Kulta Katriinan viiden kahvilaadun pakkausilme muuttuu liukuvasti kevään 2016 aikana.
”Kulta Katriinan maku pysyy ennallaan, mutta pakkaus vaihtuu. Uusi ilme sai kuluttajatestissä upeat arvosanat! Testin mukaan ilmeestä pidettiin, se lisää ostokiinnostusta ja vaikuttaa myönteisesti brändimielikuvaan. Pakkausuudistuksen myötä parannamme myös variantti- ja hyllyerottuvuutta”, Meira Oy:n markkinointipäällikkö Marleena Bask kertoo tiedotteessa.