Hartwall on uudistanut Jaffa-virvoitusjuomapullojen ulkoasun. Suunnittelutoimisto BrandMen design on pelkistetty ja moderni. Sillä tähdätään juomavalikoiman ilmeen yhtenäistämiseen ja hyllynäkyvyyden vahvistamiseen.
Jaffaa on juotu jo vuodesta 1949 lähtien ja sen on Suomen suosituin sarjassaan. Lontoolainen BrandMe sai tehtäväkseen uudistaa brändin siten, että jatkuvuus Jaffan historiaan säilyy, mutta ilme on tuore ja houkutteleva.
”Jaffa on brändi, jolla on uniikki luovan suunnittelun historia yhteistyössä Eric Bruunin kanssa. Hänen kuuluisa visuaalinen perintönsä oli työmme lähtökohtana. Samalla meidän piti varmistaa, että brändillä on tuore ilme ja yhtenäinen ulkoasu kaikissa tuotteissa, Tämä oli tärkeää voidaksemme vedota nuoriin kuluttajiin tuoteryhmässä, jossa on entistä enemmän kilpailua”, sanoo Adam Wilford, BrandMen luova johtaja.