Hartwall uudisti ikonisen Jaffan

Teksti:Toimitus
JULKAISTU: 2019-04-01
PÄIVITETTY: 2023-02-16


Hartwall on uudistanut Jaffa-virvoitusjuomapullojen ulkoasun. Suunnittelutoimisto BrandMen design on pelkistetty ja moderni. Sillä tähdätään juomavalikoiman ilmeen yhtenäistämiseen ja hyllynäkyvyyden vahvistamiseen.

Jaffaa on juotu jo vuodesta 1949 lähtien ja sen on Suomen suosituin sarjassaan. Lontoolainen BrandMe sai tehtäväkseen uudistaa brändin siten, että jatkuvuus Jaffan historiaan säilyy, mutta ilme on tuore ja houkutteleva.

”Jaffa on brändi, jolla on uniikki luovan suunnittelun historia yhteistyössä Eric Bruunin kanssa. Hänen kuuluisa visuaalinen perintönsä oli työmme lähtökohtana. Samalla meidän piti varmistaa, että brändillä on tuore ilme ja yhtenäinen ulkoasu kaikissa tuotteissa, Tämä oli tärkeää voidaksemme vedota nuoriin kuluttajiin tuoteryhmässä, jossa on entistä enemmän kilpailua”, sanoo Adam Wilford, BrandMen luova johtaja.

Jaffan eri versioilla on nyt yhtenäisempi ilme.

Jatka lukemista

Päätyykö pakkaus hylkyyn vai kiertoon?

Lajittelu ja muovipakkauksen päätyminen oikeaan paikkaan kierrätyslaitoksella määrittävät kierrätyksen onnistumisen.
ia_ahl_etiketit

Valion maitotölkit pukeutuvat kevätkuoseihin

Viljele hyvää -maitotölkit ilmestyvät kauppoihin tästä viikosta alkaen ja ovat saatavilla heinä-elokuun vaihteeseen asti.
Valio 22032022

Suomalaisväriä Pro Carton Young Designers -kilpailussa

Lapin yliopiston teollisen muotoilun opiskelija Senni Virransola pääsi ainoana suomalaisena jatkoon kansainvälisessä suunnittelukilpailussa.
Pro Carton 12082021

360 Services auttaa optimoimaan pakkausta

Metsä Boardin uusi palvelukokonaisuus tarjoaa asiakkaille entistä paremmat mahdollisuudet kehittää pakkauksiaan.
MetsäBoard 26052021

Uusimmat uutiset

Pohjoismaiden biomuoviyhdistys lobbaa EU:ssa

Pohjoismaiden biomuoviyhdistys on avannut uuden oven EU:ssa järjestettyään tapaamisen Pär Holmgrenin ja Jessica Roswallin kanssa Brysselissä.
bioplast

Stora Enso valmistautuu myymään metsiään Ruotsissa

Stora Enso valmistautuu myymään noin 12 prosenttia 1,4 milj. hehtaarin metsäomaisuudestaan Ruotsissa. Asia käy ilmi sen lyhytsanaisesta tiedotteesta.
andrew-charney-3tW2GR0KAd8-unsplash

Gallukselta tutkimusläpimurto: matta UV-mustesuihku

Gallus Group, joka on Heidelberger Druckmaschinen AG:n tytäryhtiö, kutsuu lanseeraustaan tutkimusläpimurroksi: Gallus MatteJet -teknologiaksi.
MatteJet_01x

Hollantilainen Albert Heijn myy jälleen muovipillejä

EU kieltää muovipillit, mutta se ei näytä estävän niiden myyntiä.
sugror-stor