Helsinkiläinen suklaabrändi Goodio on jälleen saanut tuotteillaan tunnustusta maailmalla. Tällä kertaa tunnustusta on saanut pakkausten design. Goodio voitti USA:ssa Northwest Chocolate -festivaalissa palkinnon Love Letters sekä Nordic Flavors tuotteidensa pakkausdesignilla.
Goodio voitti palkinnon sarjassa ”Packaging Award for Outstanding Design”.
Goodion Love Letters -tuoteperheen suklaat ovat suklaabrändin ensimmäisiä tuotteita, jotka on lanseerattu vuonna 2015. Tuotteiden tunnistettava ja uniikki pakkausdesign on tiedotteen mukaan vauhdittanut Goodion maailman valloitusta ja osaltaan auttanut hyllypaikkojen saamisessa kansainvälisissä ketjuissa.
Nordic Flavours -tuoteperhe puolestaan lanseerattiin tämän vuoden tammikuussa. Tuotteet on otettu erittäin hyvin vastaan niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Nordic Flavours -tuoteperhe on tehty kansainvälistä kuluttajaa ajatellen, jolle Suomen luonto on mielikuvissa puhdas ja eksoottinen.
Yrityksen pakkaukset ovat aiemminkin saaneet tunnustusta. Love Letters -tuoteperheen pakkauksiin on myönnetty Design From Finland -merkki.