Perinteikäs Atria-brändilogo on uudistunut ja uusi brändi-ilme on esillä yrityksen syksyn uutuuspakkauksissa. Pakkauksissa tuodaan esille tilajäljitettävyyttä, vastuullisuutta ja suomalaisuutta.
Poikkeuksellisen vuoden 2020 ehtiessä syksyyn Atria kääntää uuden sivun historiassaan uudistamalla brändi-ilmettään. Perusta on edelleen tuttu: Perhetiloilta vuodesta 1903. Perinteikäs, mutta uudistunut Atria-brändilogo ja uusi brändi-ilme näkyy myös syksyn uutuustuotteissa, joiden pakkauksissa tuodaan entistä selkeämmin esille tilajäljitettävyys, vastuullisuus ja suomalaisuus.
Syksyn uutuuslanseerauksissa tarjotaan mm. Atria Viljaporsaan Gourmet Filee Rosepippuri -mausteöljyllä, jonka 300 gramman maustamispakkaus sisältää kaksi ulkofileepihviä kirkkaassa rosepippurilla maustetussa yrttiöljyssä. Fileeleikkeiden lihan alkuperä on jäljitettävissä Atrian perhetilalle asti. Uusi maustamispakkaus sisältää 20 % vähemmän muovia kuin ennen käytössä ollut pakkausratkaisu ja lihat ja yrttiöljy yhdistetään pakkauksessa rullaamalla mausteet lihan joukkoon.
Muita uutuuksia ovat mm. Yhden Pannun kana, Atria Murea & Nopea -sarja sekä Atria Artesaani -mikroateriat.