Unilever tuo uudella teknologialla valmistetun paperipohjaisen pyykinpesuainepullon markkinoille. Prototyyppi on kehitetty OMO-brändille (tunnetaan myös nimellä Persil, Skip and Breeze), ja sen on tarkoitus debytoida Brasiliassa vuoden 2022 alussa. Tavoitteena on tuoda se markkinoille Euroopassa ja muissa maissa pian sen jälkeen. Unilever pilotoi samaa tekniikkaa myös paperipohjaisten hiustenhoitopullojen luomiseksi.
Pullojen sisäpinnat ruiskutetaan patentoidulla pinnoitteella, joka hylkii vettä, jolloin paperipohjainen pakkausmateriaali pitää nestemäiset tuotteet, kuten pyykinpesuaineen, shampoon ja hoitoaineen, jotka sisältävät pinta-aktiivisia aineita, tuoksuja ja muita vaikuttavia aineita, sisällään.
Paperipohjaiset pullot on valmistettu kestävästi hankitusta massasta ja suunniteltu kierrätettäväksi paperijätevirrassa.