Nestlé ja Starbucks solmivat yhteistyösopimuksen vuoden 2018 elokuussa. Kyseessä on yritysten ensimmäinen yhteinen tuotelanseeraus.
“Molempien tiimit ovat tehneet hienoa työtä ja saaneet puolessa vuodessa markkinoille uusia kiinnostavia ja laadukkaita kahveja”, sanoo Nestlén Nespresso-yksikön johtaja Patrice Bula.
Valikoimaan kuuluu 24 tuotetta kahvipavuista valmiiksi jauhettuun kahviin. Mukana on myös Starbucks-kahvikapseleita. Ne on kehitetty Nestlén ainutlaatuista Nespresso- ja Nescafé Dolce Gusto -teknologiaa hyödyntäen.
Nämä tuotteet saapuvat myymälöihin ja verkkokauppoihin lähipäivinä Yhdysvalloissa, Aasiassa, Latinalaisessa Amerikassa ja Lähi-idässä. Tässä vaiheessa tuotteita ei tule vielä Suomeen.