Danone on käynnistänyt Tanskassa ja Ruotsissa kampanjan, jossa myydään 3,2 miljoonaa uniikisti koristeltua mineraalivesipulloa. Niiden etiketit painettiin kahdessa viikossa.
Kampanjassa myydään Danonen Aqua d’Or-brändin pulloja. Ne on koristeltu tanskalaisen taitelijan Emil Kozakin 11 design-mallilla, joista on tehty uniikit etiketit automaattisesti HP:n Mosaic-ohjelmistolla. Etiketit painoi kahdessa viikossa Folienprint Rako, joka kuuluu All4Labels-ryhmään.
Painaminen tehtiin HP Indigon 20000 -painokoneella käyttäen Mosaic-ohjelmaa ja PrintOS-ohjelmistoa verkossa.
Tiedotteen mukaan tuotantoa nopeutti huomattavasti PrintOS Composer -ohjelmiston käyttö. Ohjelmisto hyödyntää keskitettyjä suuren suoritustason servereitä pilvipalveluna. Ne tuottavat optimoituja PDF-tiedostoja noin 50 kertaa nopeammin kuin normaalit pilvipalveluun perustumattomat ratkaisut.
Danone tavoittelee kampanjallaan erityisesti milleniaalit-ostajaryhmää.