Kesän aikana tv-kanava Nelosella seurattiin uusien elintarvikkeiden kehitystyötä ja lanseerausta Suomalainen menestysresepti -ohjelmassa. Nimensä mukaisesti ohjelma esittelee uusia innovaatioita, joista toivotaan tulevan ruokakaupan uusia huipputuotteita. Esimerkiksi viimevuotisesta voittajasta, Leivon Leipomon Boltsi-siemenpyörykästä tulikin menestystuote, ja sitä on valmistettu jo 1,2 miljoonaa pakkausta.
Pakkausten rooli oli tv-produktiossa vahvasti mukana. Tällä tuotantokaudella yksi ohjelman jaksoista keskittyi pakkauksiin, kun finaalissa olevien yritysten tehtävänä oli kehittää tuotteilleen pakkaus. Sitä edeltävissä jaksoissa kehitettiin muun muassa tuotekonsepteja ja makua.
Pakkaus-lehden numerossa 5–6/2020 menestysreseptituotteiden pakkauksia tarkasteltiin lähemmin. Lue Pakkaus testaa -artikkeli Suomen Pakkausyhdistyksen sivuilta.