Lidlin Deluxe-tuotteiden ulkoasusta juhlavampi

Teksti:Aino Laine
JULKAISTU: 2021-11-10
PÄIVITETTY: 2023-01-18


Joulun pyhinä ja pääsiäisenä myynnissä olevat Deluxe-tuotteet ovat saaneet uuden ulkomuodon. Aiemmin mustavalkoinen pakkaus muuttuu kokomustaksi, joka on saanut inspiraationsa herkullisia ruokia notkuvasta juhlapöydästä.

Juhlapöytään sopivat Lidlin Deluxe-tuotteet ovat suosittuja tuotteita, joiden joukosta löytyy useimmiten sesonkien hittituotteet. Koska Deluxen imago on vahvasti vuoden parhaimmissa juhlissa, saavat tuotteet nyt ylleen juhlavaa mustaa. Myös kuluttajan on helpompi huomata juhlatuotteet uusissa pakkauksissa.

–    Uusien Deluxe-pakkausten suunnittelussa pohdittiin sitä hetkeä, jolloin tuotteet ovat käytössä. Ne ovat mukana suomalaisten juhlapöydissä, joten suunnittelun lähtöajatuksena oli laadukas juhlatilaisuus, jolloin pöytään halutaan vain parasta. Siksi Deluxe pukeutuu tyylikkäästi mustaan, kertoo Lidlin pakkaus- ja brändiasiantuntija Marko Rossow.

Lidlin joulun hittituotteiksi veikataan maustettuja lohia, jotka kaikki saapuvat myyntiin uusissa Deluxe-pakkauksissa. Lidlin kaikki omien merkkien kalajalosteet ja tuoreet kalatuotteet on kalastettu ja kasvatettu kestävästi, mikä tarkoittaa, että niillä on MSC- tai ASC-sertifikaatti.

–    Lidlin Deluxe-pakkauksessa olevista maustetuista lohista löytyy ASC-sertifikaatin merkintä. ASC-sertifiointi kertoo vastuullisesti kasvatetusta kalasta. Merkintä pakkauksessa helpottaa asiakasta varmistumaan siitä, että kala on vastuullisesti pyydettyä ja kasvatettua kalaa. Näin ostoskassiin tarttuu mukaan vastuullinen tuote, avaa Lidlin vastuullisuusasiantuntija Laura Kvissberg.

Jatka lukemista

Dovelta uudelleentäytettävä deodoranttipakkaus

Dove on julkistanut ensimmäisen uudelleentäytettävän ja -käytettävän deodoranttinsa.
11272_pe_dove_canada2_888904

Arla ryhtyy vastaanottamaan maitoa uusilta maidontuottajilta

Fazerille viime vuosina maitoa Kaakkois-Suomessa ja Uudellamaalla tuottaneet maitotilat siirtyvät tuottamaan maitoa Arlan jalostettavaksi.
arla-uusi

R-kioski korvaa 10 miljoonaa kahvikupin kantta kuitukansilla  

R-kioski siirtyy käyttämään täysin kierrätettäviä, uusiutuvista ja sertifioiduista raaka-aineista valmistettuja muovittomia Huhtamäen kuitukansia noutokahvikuppien kansina.
vastuullinen_kahvi_rkioski_2023-VERKKO

DS Smith lahjoitti Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien keräysastiat

DS Smith on suunnitellut ja valmistanut Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien kierrätysastioita take away-pakkausten kierrätyksen edistämiseksi osana korkeakoulun koordinoimaa RUOKO-hanketta ja osana DS Smithin kestävän kehityksen strategian mukaisia toimia.
Ruoko

Uusimmat uutiset

Aiothan osallistua Packnorth Award 2024 -kilpailuun?

Ilmoituksia Packnews Award -kilpailuun saapuu nyt tiheään tahtiin Packnewsille. Mittelö järjestetään neljättä kertaa, ja tänä vuonna palkintojenjakotilaisuus pidetään Scanpackissa. Luvassa on mielenkiintoisia uutuuksia.
kilpailu

Löysikö Lessebo Paper vuoden kesähitin?

Kysymykseen miltä paperi kuulostaa, on vihdoin saatu vastaus. Lessebo Paper otti rohkean askeleen perinteisen visuaalisen muotoilun ulkopuolelle ja tutki tätä hieman outoa kysymystä. Tuloksena on Lessebo Paper Player -soitin, joka muuntaa paperin elegantin hiljaisuuden kiehtovaksi äänikokemukseksi.
01_Hero_Lessebo-Texture_Close-up-paper-texture-Morocco_Photo-by-Carl-Anderx

Duni lanseeraa LipLidsin älykannen

Duni Group ja ruotsalainen start-up-yritys LipLid ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Duni Group lanseeraa LipLidsin kannet take-away-mukeihinsa.
dunix

Ruotsin muovipakkausten keräys on kriisissä, toteaa Svensk Plaståtervinning

Ruotsissa on vakava, kansallinen muovipakkausten keräyskriisi, Svensk Plaståtervinningin (Ruotsin muovikeräyksen) toimitusjohtaja Mattias Philipsson sanoo lehdistötiedotteessa.
Foto: Peter Holgersson AB