Fazer jatkaa Kismet-suklaavohvelin varioimista uusilla pakkausversioilla. Kauppoihin on tullut Kiitos-tekstillä varustettu pakkaus täydentämään aiempia versioita.
Kiitos-tekstillä varustetut Kismet -suklaavohvelit tulevat kauppoihin täydentämään jo kesällä lanseerattua ”Sano se Kismetillä” -joustopakkaussarjaa, johon kuuluvat ”Omalle Murulle”, Ilopillerille”, ”Parhaalle Kaverille”, ”Ihanuudelle”, ”Hyvälle Tyypille” ja ”Tykkään Susta”–teksteillä varustetut patukkakääreet.
Fazer käynnistää myös some-kampanjan kiittämisen edistämiseksi. Ihmisiä pyydetään kertomaan hetkistä, jolloin tuntemattomaksi jäänyt auttaja on pelastanut tilanteen esimerkiksi palauttamalla auton katolle jääneen lompakon.
”Kokoamme parhaat tarinat sosiaalisen median kanaviimme ja toivomme että niiden avulla tuntemattomaksi jäänyt auttaja tunnistaa itsensä ja saa ansaitsemansa kiitoksen”, kertoo senior brand manager Annukka Storm Fazerilta.
Kismet-suklaavohvelia on valmistettu Suomessa jo vuodesta 1974 ja se on Fazerin suosituin suklaapatukka. Perinteinen maitosuklaalla kuorrutettu nougattäytteinen vohveli on saanut vuosien varrella erilaisia makuvaihtoehtoja rinnalleen. Suklaavohvelit valmistetaan Fazerin keksitehtaalla Vantaalla, ja vuosittain niitä valmistetaan 18 miljoonaa kappaletta. 1980-luvulta asti Kismetin tunnuslause on ollut sama ”Niin hyvää, ettei sanotuksi saa”.