
Kati Janhunen on nimitetty Arla Suomen markkinointijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi. Hän on aloittanut uudessa tehtävässään 1.6.2023.
Janhuselle on kertynyt eri tehtäviensä kautta vahvaa osaamista elintarvikkeiden kuluttajamarkkinoinnista. Arlalla hän on vastannut vuodesta 2011 lähtien useiden eri tuoteryhmien markkinoinnista ja tuonut markkinaan lukuisia menestyksellisiä edelläkävijän avauksia kuten Suomen ensimmäiset kartonkiset jogurttipikarit ja 100-prosenttisesti puusta valmistetut maitopurkit. Hän on myös rakentanut pitkäaikaisen yhteistyön UPM:n kanssa muun muassa esikoululaisten kiertotaloustaitojen edistämiseksi. Vuonna 2020 Janhunen siirtyi vastaamaan Arla Suomen kaupallisista innovaatioista, ja vuodesta 2022 hän on vastannut Arla brändistä ja sen vastuullisuudesta. Ennen Arla-uraansa Janhunen työskenteli Unileverillä useassa eri roolissa markkinoinnin ja myynnin parissa.