Ikoninen Royal-suklaa uudistuu

Teksti:Johanna Nikunen
JULKAISTU: 2021-12-02
PÄIVITETTY: 2023-01-18


Vuonna 1961 Suomen markkinoille tuotu ja siitä lähtien myynnissä ollut Royal-suklaa uudistuu tammikuussa.  Uuden suklaan maun ja pakkauksen ulkoasun lisäksi Royal saa myös uuden muodon, kun kapeat suklaapalat jäävät historiaan. Jatkossa Royal-tuotteet tunnistaa punaisesta väristään.

Suomalaiset mieltävät Royal-brändin laadukkaaksi ja monella on muistoja tuotteesta omasta menneisyydestään. Uudistuksen tarkoitus on päivittää Royal nykyhetkeen, jossa suomalaisten makumieltymykset, visuaaliset mieltymykset ja jopa arvomaailma ovat erilaisia kuin Royalin synnyn aikoihin 60 vuotta sitten.

Royal-suklaa saa uudistumisen yhteydessä konkreettisesti uuden muodon, kun kapeiden palojen sijaan tuotteet muodostuvat aiempaa suuremmista palasista.

Uudistuksen myötä myös Royal-suklaiden ulkonäkö päivittyy. Kaupan hyllyiltä tuotteet tulevat erottumaan punaisina.

− Royalin laadukkuus ilmenee varsin eri tavoin kuin menneinä vuosikymmeninä. Esimerkiksi kultaiset yksityiskohdat pakkauksessa eivät ole enää ole välttämättömyys laadukkaan mielikuvan rakentaja. Enemmän merkitsee tyylikäs kokonaisuus ja se, että tuote tai brändi on helposti lähestyttävä, sanoo Royal-brändistä vastaava tuoteryhmäpäällikkö Niina Lammila Cloettalta.

Royal-valikoima sisältää tammikuusta lähtien myös suklaalevyjä. Kaikissa Cloettan suklaatuotteissa on Rainforest Alliancen logo takuuna siitä, että tuotteet on valmistettu vastuullisesti tuotetusta kaakaosta. Kaikki uudet Royal-suklaat ovat palmuöljyttömiä eikä niiden valmistuksessa ei ole käytetty gluteenia sisältäviä raaka-aineita.

Jatka lukemista

Dovelta uudelleentäytettävä deodoranttipakkaus

Dove on julkistanut ensimmäisen uudelleentäytettävän ja -käytettävän deodoranttinsa.
11272_pe_dove_canada2_888904

Arla ryhtyy vastaanottamaan maitoa uusilta maidontuottajilta

Fazerille viime vuosina maitoa Kaakkois-Suomessa ja Uudellamaalla tuottaneet maitotilat siirtyvät tuottamaan maitoa Arlan jalostettavaksi.
arla-uusi

R-kioski korvaa 10 miljoonaa kahvikupin kantta kuitukansilla  

R-kioski siirtyy käyttämään täysin kierrätettäviä, uusiutuvista ja sertifioiduista raaka-aineista valmistettuja muovittomia Huhtamäen kuitukansia noutokahvikuppien kansina.
vastuullinen_kahvi_rkioski_2023-VERKKO

DS Smith lahjoitti Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien keräysastiat

DS Smith on suunnitellut ja valmistanut Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien kierrätysastioita take away-pakkausten kierrätyksen edistämiseksi osana korkeakoulun koordinoimaa RUOKO-hanketta ja osana DS Smithin kestävän kehityksen strategian mukaisia toimia.
Ruoko

Uusimmat uutiset

Aiothan osallistua Packnorth Award 2024 -kilpailuun?

Ilmoituksia Packnews Award -kilpailuun saapuu nyt tiheään tahtiin Packnewsille. Mittelö järjestetään neljättä kertaa, ja tänä vuonna palkintojenjakotilaisuus pidetään Scanpackissa. Luvassa on mielenkiintoisia uutuuksia.
kilpailu

Löysikö Lessebo Paper vuoden kesähitin?

Kysymykseen miltä paperi kuulostaa, on vihdoin saatu vastaus. Lessebo Paper otti rohkean askeleen perinteisen visuaalisen muotoilun ulkopuolelle ja tutki tätä hieman outoa kysymystä. Tuloksena on Lessebo Paper Player -soitin, joka muuntaa paperin elegantin hiljaisuuden kiehtovaksi äänikokemukseksi.
01_Hero_Lessebo-Texture_Close-up-paper-texture-Morocco_Photo-by-Carl-Anderx

Duni lanseeraa LipLidsin älykannen

Duni Group ja ruotsalainen start-up-yritys LipLid ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Duni Group lanseeraa LipLidsin kannet take-away-mukeihinsa.
dunix

Ruotsin muovipakkausten keräys on kriisissä, toteaa Svensk Plaståtervinning

Ruotsissa on vakava, kansallinen muovipakkausten keräyskriisi, Svensk Plaståtervinningin (Ruotsin muovikeräyksen) toimitusjohtaja Mattias Philipsson sanoo lehdistötiedotteessa.
Foto: Peter Holgersson AB