Ikoninen Royal-suklaa uudistuu

Teksti:Johanna Nikunen
JULKAISTU: 2021-12-02
PÄIVITETTY: 2023-01-18


Vuonna 1961 Suomen markkinoille tuotu ja siitä lähtien myynnissä ollut Royal-suklaa uudistuu tammikuussa.  Uuden suklaan maun ja pakkauksen ulkoasun lisäksi Royal saa myös uuden muodon, kun kapeat suklaapalat jäävät historiaan. Jatkossa Royal-tuotteet tunnistaa punaisesta väristään.

Suomalaiset mieltävät Royal-brändin laadukkaaksi ja monella on muistoja tuotteesta omasta menneisyydestään. Uudistuksen tarkoitus on päivittää Royal nykyhetkeen, jossa suomalaisten makumieltymykset, visuaaliset mieltymykset ja jopa arvomaailma ovat erilaisia kuin Royalin synnyn aikoihin 60 vuotta sitten.

Royal-suklaa saa uudistumisen yhteydessä konkreettisesti uuden muodon, kun kapeiden palojen sijaan tuotteet muodostuvat aiempaa suuremmista palasista.

Uudistuksen myötä myös Royal-suklaiden ulkonäkö päivittyy. Kaupan hyllyiltä tuotteet tulevat erottumaan punaisina.

− Royalin laadukkuus ilmenee varsin eri tavoin kuin menneinä vuosikymmeninä. Esimerkiksi kultaiset yksityiskohdat pakkauksessa eivät ole enää ole välttämättömyys laadukkaan mielikuvan rakentaja. Enemmän merkitsee tyylikäs kokonaisuus ja se, että tuote tai brändi on helposti lähestyttävä, sanoo Royal-brändistä vastaava tuoteryhmäpäällikkö Niina Lammila Cloettalta.

Royal-valikoima sisältää tammikuusta lähtien myös suklaalevyjä. Kaikissa Cloettan suklaatuotteissa on Rainforest Alliancen logo takuuna siitä, että tuotteet on valmistettu vastuullisesti tuotetusta kaakaosta. Kaikki uudet Royal-suklaat ovat palmuöljyttömiä eikä niiden valmistuksessa ei ole käytetty gluteenia sisältäviä raaka-aineita.

Jatka lukemista

Dovelta uudelleentäytettävä deodoranttipakkaus

Dove on julkistanut ensimmäisen uudelleentäytettävän ja -käytettävän deodoranttinsa.
11272_pe_dove_canada2_888904

Arla ryhtyy vastaanottamaan maitoa uusilta maidontuottajilta

Fazerille viime vuosina maitoa Kaakkois-Suomessa ja Uudellamaalla tuottaneet maitotilat siirtyvät tuottamaan maitoa Arlan jalostettavaksi.
arla-uusi

R-kioski korvaa 10 miljoonaa kahvikupin kantta kuitukansilla  

R-kioski siirtyy käyttämään täysin kierrätettäviä, uusiutuvista ja sertifioiduista raaka-aineista valmistettuja muovittomia Huhtamäen kuitukansia noutokahvikuppien kansina.
vastuullinen_kahvi_rkioski_2023-VERKKO

DS Smith lahjoitti Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien keräysastiat

DS Smith on suunnitellut ja valmistanut Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien kierrätysastioita take away-pakkausten kierrätyksen edistämiseksi osana korkeakoulun koordinoimaa RUOKO-hanketta ja osana DS Smithin kestävän kehityksen strategian mukaisia toimia.
Ruoko

Uusimmat uutiset

Drupa alkaa pian – tässä on kuusi trendiä, joita kannattaa pitää silmällä

Kahdeksan vuoden tauon jälkeen pääsemme jälleen Drupa-messuille ja näemme, mitä toimittajat uskovat meidän tarvitsevan. Tästä löydät kuusi trendiä, joita kannattaa seurata messuhalleissa.
drupa24_12x

Pakkausautomaatio säästää monella tavalla verkkokaupassa

Suomalainen logistiikkayhtiö Inex Partners Oy on tehnyt yhteistyötä SEE:n (aiemmin Sealed Air) kanssa kehittääkseen pakkausautomaatiota.
SEE-I-Pack

Metsä Boardin taivekartonkikone on nyt Euroopan suurin

Metsä Groupiin kuuluva Metsä Board vihki 11. huhtikuuta käyttöön uudistetun taivekartonkikoneen Ruotsin Husumissa.
Ribbon-has-been-cutx

Kp lanseerasi ensimmäisen sataprosenttisesti kierrätetyn muovisen elintarvikerasian

Klöckner Pentaplast (kp) ilmoittaa saavuttaneensa tärkeän virstanpylvään elintarvikepakkausteollisuudessa. Se esitteli ensimmäiset elintarvikerasiat, jotka on tehty pelkästään kierrätetystä PET:stä (rPET), joka on valmistettu pakkauksista.
KP-trayx