Halkopinopakkaus markkinoi tehokirvestä

Teksti:Toimitus
JULKAISTU: 2017-10-08
PÄIVITETTY: 2023-02-16


DS Smith kehitti vipukirveen markkinointiin koivuhalkopinoa muistuttavan display-telineen. Huomiota herättävä teline on helppo ottaa käyttöön myymälässä.

Vipukirves Heikki Oy on suomalainen yritys, joka on keskittynyt myymään ja markkinoimaan Leveraxe -merkin alla kehittämäänsä vipukirvestä sekä Suomessa että muissa maissa. Kun tuotenimet yhdenmukaistettiin Leveraxe-merkin alle, syntyi yritykselle tarve herättää kuluttajan kiinnostus uudella tavalla ja nostaa tuotteiden näkyvyyttä myymäläympäristössä.

Haasteena oli luoda vipukirveelle näyttävä, tuotetta hyvin esiintuova myyntiteline, joka sopii tuotteisiin, niiden brändiin ja auttaa kuluttajaa huomaamaan tuote myymälässä. Vipukirveelle soveltuvan myyntitelineen tuli olla tukeva, mahdollistaa tuotteen tarkempi tutkailu myymälässä, soveltua tuotteen tyyliin, toimia tehokkaasti myös vientilogistiikassa sekä olla käytettävissä eri markkina-alueilla.

Ratkaisuksi DS Smith esitti teholavalle suunniteltua kolmion mallista aaltopahvitelinettä, jossa kirveen teräosat ovat limittäin toisiinsa sijoittuneena ylöspäin kiinnittäen paremmin katsojan huomiota tuotteeseen. Näin kirveen saa otettua myymälässä telineestä käteensä ja myös laitettua helposti takaisin telineeseen.

Telineen visuaalinen maailma, aidon näköinen koivuhalkopino kertoo jo kauas tuotteesta ja johdattaa kuluttajan ajatuksissaan hetkeen, jossa vipukirvestä tyypillisesti käytetään. Halkopinon kyljessä on lisäksi irrallinen, kahteen eri kohtaan sijoitettavissa oleva esitetasku tuote-esitteille.
 

 

 

Jatka lukemista

VTT aikoo jalostaa metsäteollisuuden päästöt kierrätysmuoviksi

VTT avasi talteenotettua hiilidioksidia hyödyntävän pilottilaitoksen, jonka tavoitteena on jalostaa metsäteollisuuden päästöt pitkäikäiseksi, kierrätettäväksi muoviksi.
vtt

Flexican edustamat fleksopainon kulutustuotteet siirtyvät Marvacolle

Flexica Oy:n edustamat fleksopainon kulutustuotteet siirtyvät Marvaco Oy:lle 1.10.2024 alkaen Suomessa. Sopimukseen kuuluu Agergaard GmbH:n, Polymount BV:n, Polywest GmbH:n, Sandon Global Ltd:n, Swedev AB:n ja SWG GmbH:n tuotteita.
Flexica

Raisiolle uusi toimitusjohtaja kesäkuussa

Raisio Oyj:n hallitus on nimittänyt yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi kauppatieteiden maisteri Pasi Flinkmanin. Hän aloittaa Raisio Oyj:n toimitusjohtajana 15.6.2024. Flinkman siirtyy Raisioon Orkla Suomen toimitusjohtajan tehtävästä.
Finland

Pakkaus- ja printtimessuilla vilkasta

Pakkausalan ja graafisen teollisuuden ammattitapahtuma keräsi runsaasti kävijöitä Helsingin Messukeskukseen 13.-14.3.2023. PacTec, FoodTec & PlastExpo Nordic 2024 -tapahtuman kävijämäärä nousi edellisestä kerrasta 36 % ja oli 4 387.
stora

Uusimmat uutiset

Tätä on luvassa Sign Print&Pack -messuilla Odensessa syyskuun puolivälissä

Enää on reilu viikko aikaa Sign Print&Pack -messuihin Tanskassa. AGIn Lars Jensen ja Daniel Wahlgren, mitä voimme odottaa tämän vuoden messuilta Odensessa?
FotoJet-99x

Innovaatiot ja kestävyys teemana Fachpackissa syyskuun lopulla

Pakkausteollisuuden johtajat, innovaattorit ja asiantuntijat kokoontuvat jälleen Fachpack-messuille Saksan Nürnbergiin 24.–26. syyskuuta 2024. Nürnberg Messe lupaa tarjota laajan valikoiman innovaatioita, kestävän kehityksen ratkaisuja ja verkostoitumismahdollisuuksia, mikä houkuttelee kävijöitä kaikkialta maailmasta, Ruotsia ja Suomea myöden.  
Messegeschehen / Fair activities in general

Aaltopahvituotanto keskittyy: Adara Pakkaus ostaa ER-Pahvityön

Aaltopahvin ja aaltopahvipakkausten valmistaja Adara Pakkaus Oy laajentaa liiketoimintaansa ostamalla Lahdessa sijaitsevan ER-Pahvityö Oy:n. Mutta mitä se tarkoittaa asiakkaille?
lahti

STOK Emballage haluaa voittaa Packnorth Awardin 2024

Viime viikkoina on ilmoittautunut runsaasti osanottajia Packnorth Award 2024 -kilpailuun. Yksi heistä on tanskalainen STOK Emballage, joka odottaa innolla palkintojenjakotilaisuutta Scanpack-messuilla lokakuussa.
STOKx