Fazer jatkaa suuren suosion saanutta Kismetin somekampanjaa. Suklaan kääreisiin tulee uusia versioita, mm. kirjoitustilalla varustettu.
Viime syksynä sosiaalisessa mediassa ensimmäisen kerran toteutettu ”Kiitos – Kismet” -kampanja oli suurmenestys. Fazer pyysi suomalaisia kertomaan, kuinka he ovat tulleet tuntemattoman auttamaksi. Tuloksena oli lähes 350 koskettavaa kertomusta siitä, kuinka suomalaiset ovat auttaneet toisiaan, mutta kiitos on unohtunut tai sitä ei ole voinut tai ehtinyt sanoa. Tavallisten suomalaisten tarinoista tehdyillä videoilla tavoitettiin yli 3,8 miljoonaa ihmistä Fazer Suomen Facebookissa.
”Kokoamme jälleen koskettavat tarinat sosiaalisen median kanaviimme ja toivomme, että niiden avulla tuntemattomaksi jäänyt auttaja tunnistaa itsensä ja saa ansaitsemansa kiitoksen”, kertoo Senior Brand Manager Annukka Storm Fazerilta.
Kiitos-tekstillä varustetut Kismet -suklaavohvelit ovat tulleet kauppoihin lokakuun alussa. Pakkaussarjasta löytyvät myös uudet kääreet: Ole Hyvä ja Anteeksi -teksteillä varustetut patukkakääreet sekä tyhjä kortti, johon voi itse kirjoittaa oman viestin. Uusi kampanja käynnistyy Facebookissa viikolla 42.