
CHEPin uusi algoritmi parantaa kuormalavojen seurantaa ja takaisin saantia Euroopassa jopa 500 000 lavalla vuodessa. Lavapoolausyhtiö ottaa käyttöönsä asiakassuhteiden hallintajärjestelmän, joka optimoi lavojen noutoprosessin ja digitaaliset valmiudet koko organisaatiossa.
Toimitusketjuratkaisuja maailmanlaajuisesti tarjoava CHEP kehittää parhaillaan digitaalista liiketoimintaansa, mukaan lukien tapaa, jolla se järjestää lavojen takaisinnoudot ja hoitaa Euroopan puhelinpalvelukeskustaan Lissabonissa. CHEPillä on käynnissä vastaavanlaisia pilottiprojekteja myös Euroopan ulkopuolella Yhdysvalloissa ja Brasiliassa. Työkalu hallinnoi noutoja yli 100 000 sijainnista. Edellisvuonna lavojen saanti lisääntyi sen avulla 500 000 yksiköllä. Taustalla on digitaalinen muutos, joka korostaa datan voimaa ja digitaalisia oivalluksia. CHEP kertoo tiedotteessan puhelinpalvelukeskuksen uudistuksen perustuvan kolmeen tekijään: parempaan asiakaskokemukseen, globaaliin digitalisaatioon ja tehokkuuden parantamiseen.
Tällä hetkellä puhelinpalvelukeskus hoitaa sekä saapuvia että lähteviä yhteydenottoja lavojen takaisinnoutoon liittyvässä asiakaspalvelussa. Yli 100 edustajaa palvelee asiakkaita 25 kielellä 28 maassa Euroopassa. Lisäksi lavojen noudon voi järjestää verkossa sivustolla collect.chep.com.