Nimitys: Wouter van Tol DS Smithille

Teksti:Aino Laine
JULKAISTU: 2020-06-15
PÄIVITETTY: 2023-01-18


DS Smith vahvistaa konsernitoimintojaan palkkaamalla Wouter van Tolin konsernin Sustainability and Government Affairs -yksikön johtajaksi. Van Tol siirtyy DS Smithille Huhtamäki Oyj:stä. Aiemmin van Tol on toiminut merkittävissä rooleissa Procter & Gamblella, Nestléllä ja Samsungilla.

Wouter van Tol kertoo kiinnostuneensa DS Smithistä kestävän kehityksen strategian, henkilöstön ja kiertotalouden mallin mukaisten tuotteiden vuoksi.

– Nämä kaikki ovat merkittäviä menestystekijöitä tämän päivän muuttuvassa maailmassa ja luovat vahvan pohjan DS Smithin menestykselle johtavana kestävän kehityksen mukaisten pakkausratkaisujen tuottajana, van Tol toteaa.

Uusimmat uutiset

Jatka lukemista