Pernod Ricard on tyylikkään pakkauksen avulla vauhdittanut Suomen juhlavuoden kuohuviinin menekkiä. Nyt juoman rinnalle on tuotu myös juhlava kuohuva glögijuoma.
Kotimaisista marjoista valmistettu Pernod Ricardin Valkia100-kuohuviini on ollut suosittu maljajuoma. Juoma lanseerattiin Suomen juhlavuoden alla, itsenäisyyspäiväksi 2016. Kotimaisten raaka-aineiden ja valmistuksen lisäksi myös tuotteen omaleimainen pakkaus edustaa suomalaista designia parhaimmillaan. Valkian brändi- ja pakkausdesignin on suunnitellut Packdesign ID.
”Valkian kohdalla pakkausdesignin rooli korostuu ja sillä on ollut merkittävä vaikutus tuotteen menestyksessä. Packdesign ID:n suunnittelijat ovat ammattitaitoisia ja heillä on vahva visuaalinen silmä, johon voi aina luottaa”, sanoo Pernod Ricard Finlandin Brand Manager Heidi Pekkala.
Kuohuviinin menestys innoitti yhtiön tuomaan markkinoille uuden tuotteen, Valkia Kuohuva Glögin. Tuote tarjoaa trendikkään vaihtoehdon perinteikkäälle glögijuomalle soveltuen kaikkein juhlavimpiinkin tilaisuuksiin. Valkia Kuohuva Glögin pakkausdesign jatkaa saumattomasti Valkia100-maljajuomasta tuttua ilmettä.
Valkia kuohuviinit valmistetaan Pernod Ricard Finlandin Turun Juomatehtaalla, jossa kuohuviinejä on valmistettu koko Suomen itsenäisyyden ajan. Kuohuviinien valmistuksessa käytetään kotimaisia marjoja ja perinteikästä valmistusmenetelmää.