Sinebrychoff on ensimmäisten eurooppalaisten Coca-Cola-valmistajien joukossa aloittanut uudistetun Coca-Cola Zero Sugarin valmistuksen. Reseptin lisäksi myös juomapakkaus uudistuu ja muuttuu kokonaan punaiseksi.
Sokeriton Coca-Cola Zero tuotiin markkinoille 15 vuotta sitten, kun sokerijuomien kulutus oli vielä selkeästi suurempaa kuin kevytjuomien kulutus. Uutuus oli vastaus Coca-Colan ystävien toiveeseen nauttia Coca-Colan mausta ilman sokeria. Tätä olivat toivoneet erityisesti miehet. Lanseeraushetkellä uutuus oli maultaan niin lähellä perinteistä Coca-Colaa kuin mahdollista.
– Alkuperäinen Coca-Cola on yhä Suomen suosituin virvoitusjuoma, mutta sokerittoman Coca-Colan suosio kasvaa koko ajan. Sokeriton Coca-Cola ei ole enää pitkään aikaan ollut vain nuorten miesten juoma, vaan sitä juovat jo kaikenikäiset miehet ja naiset, kertoo brändipäällikkö Marika Mella Suomen Coca-Colalta.
Samaan aikaan uuden reseptin kanssa Coca-Cola Zero Sugarin pakkausilme muuttuu rohkeasti kokopunaiseksi. Sokeriton Coca-Cola lanseerattiin alun perin mustassa pakkauksessa, mutta 15 vuoden aikana punainen väri on lisääntynyt pakkauksessa. Uusissa pakkauksissa mustaa on enää vain logo, mikä erottaa juoman alkuperäisestä Coca-Colasta.