Shell toteuttaa alkuvuonna kampanjan, jossa huoltoasemien kertakäyttökupit muuttuivat älypakkauksiksi. Kampanjassa kuppi voi tarjota palkinnon.
Shellin huoltoasemille tulivat vuodenvaihteessa myyntiin Monaco Cup -kampanjan kertakäyttökupit, joissa on lämpöreagoiva, yksilöity ja dynaaminen tarra. Monaco Cup -kampanja on toteutettu Magic Addin ja mainostoimisto Mediakolmion yhteistyönä. Kupin on valmistanut Huhtamäki.
Kupeissa käytetään lämpöreagoivaa mustetta digitaalisen sisällön suojaamiseen. Painatus pitää yksilöidyn kampanjakoodin piilossa, kunnes asiakas ottaa kupin käyttöön. Koodi tulee näkyville, kun kuppiin kaadetaan kuumaa juomaa. Asiakas pääsee tarkistamaan onko hän voittanut palkinnon skannaamalla koodin mobiililaitteella tai syöttämällä sen verkkopalveluun.
Kampanja käynnistyi ennen uutta vuotta ja se jatkuu noin kolmen kuukauden ajan. Pääpalkintona on formulamatka Monacoon.