Harvia lanseerasi saunatuotteidensa myyntiin näyttävän rustiikkisen myyntitelineen ja samanhenkiset myyntipakkaukset. Ne suunnitteli ja toteutti DS Smith.
Suomessa on saunoja keskimäärin yksi kahta asukasta kohti. Ja niihin tarvitaan saunatuotteita, joita löytyy Harvian Legend-valikoimasta. Tuoteperheen lanseerauksessa pakkaukset ja myyntiteline olivat olennaisessa roolissa, ja kokonaisuuteen kiinnitettiin erityistä huomiota. Pakkauksilla ja myyntitelineellä haluttiin viestiä yhtenäisyyttä, laadukkuutta ja luoda näyttävä kokonaisuus unohtamatta logistiikkaa ja suojaavia ominaisuuksia.
Ratkaisuksi DS Smith suunnitteli ja toteutti tuoteperheelle Harvian Legend -tyylimaailmaan sopivat yhtenäiset, toimivat ja näyttävät pakkaukset sekä kiuasta muistuttavan myyntitelineen.
Kukin pakkaus suojaa tuotetta sen logistisessa ketjussa, mutta tuo samalla tuotteen esiin tyylikkäällä tavalla. Tuotteet pakataan niille suunniteltuun kaarevan muotoiseen kiuas -myyntitelineeseen, joka puolestaan on sovitettu logistiikan optimoimiseksi 800 x 600 kokoiselle lavalle.