Fazer Leipomoiden klassikko, vuodesta 1978 saakka markkinoilla ollut Reissumies ottaa kantaa tärkeään yhteiskunnalliseen aiheeseen ja pukeutuu pakkauksissa maskiin seuraavien kolmen viikon ajan.
– Seuraamme tarkalla korvalla ajankohtaisia aiheita ja reagoimme, jos koemme se yhteiskunnallisesti tärkeäksi ja brändille sopivaksi aiheeksi ottaa kantaa. Nopea reagointi on mahdollista ketterän verkoston ja joustavan yhteistyön ansiosta, kommentoi Fazer Leipomoiden markkinointipäällikkö Ari Ahola.
Idea ja toteutus Reissumiehen maskista syntyi Fazerin ja mainostoimisto Ivalon yhteistyönä. Pakkaukset on painettu Muovijalosteella. Pusseja on teetetty miljoona kappaletta, joka vastaa noin kolmen viikon leipäpussien menekkiä. Kampanja jatkuu niin kauan kuin pusseja riittää.
Paitsi pakkauksissa, maskiin pukeutunut Reissumies näkyy sosiaalisessa mediassa, minkä lisäksi Fazerin markkinointi jalkautuu perjantaina 9.10. Helsingin päärautatieasemalle jakamaan Reissumies-brändättyjä kangasmaskeja ja kampanjaleipäpusseja.