UPM Raflatac julkaisee uuden Rêverie 2 -etikettimateriaalisarjan, joka tuo viinien ja muiden alkoholijuomien pakkausmerkintöihin uutta premiumlaatua.
– Tuotteen etiketti on tärkeä kosketuspinta, jolla herätetään tunteita ja luodaan suhde kuluttajiin. Olemme kehittäneet kokoelman tätä ajatellen, kertoo UPM Raflatacin Wine, Spirits & Craft Beverage -liiketoiminnan kehityspäällikkö Vincent Tavernier.
– Etiketit voivat kertoa paljon tuotteesta ja sen luonteesta. On hienoa voida tarjota brändeille mahdollisuus erottua kilpaillulla alalla kiehtovien etikettien avulla.
Rêverie 2 -mallisto sisältää niin FSC-sertifioiduista kuin kierrätetyistä raaka-aineista valmistettuja materiaalivaihtoehtoja, jotka mahdollistavat innovatiivisten paino- ja viimeistelytekniikoiden käytön. UPM Raflatacilta todetaan, että uusien etikettimateriaalien avulla brändinomistajat voivat entistä paremmin esitellä innovatiivisuuttaan ja erottua kilpailijoista.