Personoidut pakkaukset osoittautuivat suosituksi Australiassa. Kmartin kaupoissa tehdään personoituja etikettejä pienellä lämpökirjoittimella.
Kmart Australia -kauppaketju kokeili personointia viime jouluna liikkeissään. Ketju osti yli 200 Afinia Label L301 -lämpökirjoitinta, jotka toimivat HP:n tulostustekniikalla. Kirjoittimia käytti 214 kauppaa personoitujen lahjapakkausten tekoon.
Kuluttaja sai valita kaupassa suosituista Vegemiten ja Nutella tuotteista, joihin tehtiin sitten kaupassa saman tien personoitu etiketti. Kampanja osoittautui erittäin suosituksi.
Kmartin mukaan verkkokaupan lisääntyessä personoidut promootiot voivat olla keino tarjota kivijalkakaupoissa uniikkeja elämyksiä. Kmart suunnittelee personoinnin laajentamista toisiin brändeihin.