Brändäys on viety loppuun saakka, kun yhtiön kuluttajapakkaus on yhtiön logon värinen ja mallinen. Tällainen pakkaus on Domino-ketjun uusi pitsalaatikko.
Domino-ketju on yhtiön tiedotteen mukaan maailman suurin pitsaketju. Sen tuotteet myydään etupäässä mukaan otettuna tai perille kuljetettuna. Nyt yhtiö on lanseerannut uuden pakkauksen, joka koostuu punaisesta ja sinisestä kuljetuslaatikosta. Yhdessä ne muodostavat yhtiön logon.
Konsepti syntyi kun Iso-Britanniassa havaittiin, että 96 prosenttia pitsoista myydään pareina monien kaksi yhden hinnalla -tarjousten vuoksi. Uuden selkeän pakkauksen suunnitteli bränditoimisto JKR. Pakkaus sisältää entistä vähemmän tuotetietoja. Laatikoiden painamisessa on käytetty korkealaatuista kuumuutta kestävää väriä, ja laatikot ovat täysin kierrätettävää materiaalia.