Meiran mausteet ovat saaneet yhtiön mukaan uuden ja raikkaan ulkoasun, jolla tavoitellaan näkyvyyttä kaupan hyllyssä ja myös omassa maustekaapissa.
Meiran mausteiden ulkoasu on hyvä esimerkki yksinkertaistamisen trendistä, joka näkyy monissa tuotteissa. Pakkauksen näkyvimmästä osasta pyritään tekemään mahdollisimman selkeä ja iskevä.
Pakkausuudistuksen tavoitteena on ollut, että jokainen mauste löytyy yhdellä vilkaisulla niin kaupan hyllystä kuin omasta maustekaapista.Uudet maustepakkaukset on suunnitellut Remes&Packart Oy.
Meira on kuivien mausteiden markkinajohtaja Suomessa. Yhtiön valikoimasta löytyy yli 200 maustetta ja mausteseosta. Tuotteet on kehitetty, valmistettu tai pakattu laadukkaista raaka-aineista Helsingin Vallilassa.