Valion tölkit avaavat virtuaalisen oven kahdeksalle maitotilalle loppuvuonna. Kampanjassa hyödynnetään lisätyn todellisuuden teknologiaa.
Valio käynnistää yhteistyössä teknologiayritys Arilynin kanssa kampanjan, joka hyödyntää lisätyn todellisuuden (AR) teknologiaa. Valion tölkkien kylki muuttuu mobiilisovelluksen avulla virtuaaliseksi valkokankaaksi, jonka kautta pääsee kurkistamaan maitotilojen arkeen. Matkan maitotilalle voi tehdä vaikka aamiaispöydässä.
Kampanjan minielokuvat kertovat kahdeksan maitotilallisen tarinaa. Ensimmäisenä matkataan kutemajärveläiselle Ollinahon tilalle. Muutama vuosi sitten Tuomas ja Maisa päättivät tehdä täyskäännöksen elämässään ja lähteä hektisestä Helsingin keskustasta pyörittämään perhetilaa, joka on ollut suvussa vuodesta 1596.
Kampanjan löytyy muun muassa useista Valion jogurtti-, maito- ja marjakeittotölkeistä, ja maitotilavideot vaihtuvat parin viikon välein. Kampanjan sisältöjä pääsee tarkastelemaan tölkistä lataamalla Arilyn-mobiilisovelluksen.