Linkosuon uutuuskorput helposti avattavassa pussissa

Teksti:Aino Laine
JULKAISTU: 2022-03-23
PÄIVITETTY: 2023-01-18


Linkosuon uutuustuote Rouskis! -välipalakorput suunniteltiin lasten toiveita kuunnellen. Toivemaut Suklaahippu ja Kanelipulla saapuvat kauppojen korppuhyllyihin kevään kuluessa ja ne on pakattu helposti avattavaan pikku pussiin. Visuaalisen ilmeen ja nimen suunnittelusta vastasi Packdesign ID.

Linkosuon brändi-ilmettä on kehitetty entistä hyväntuulisemmaksi ja aurinkoisemmaksi, mikä näkyy myös pakkausuudistuksissa ja uusissa tuoteilmeissä. Uusimpana tuotelanseerauksena markkinoille saapuvat erityisesti lasten tarpeisiin kehitetyt runsaskuituiset, vähemmän sokeria sisältävät Rouskis! -välipalakorput. Lapset olivat mukana tuotekehityksessä ja tuotemaut kehitettiin heille mieluisiksi.

Tuotesarjan visuaalinen konsepti rakennettiin kohderyhmälle houkuttelevaksi: hyväntuulinen ja iloinen pakkausilme on helposti lähestyttävä ja se erottuu helposti kaupan korppuhyllystä. Sarjan visuaalinen brändäys edustaa uutta, leikkisää ajattelua, sillä myös tuotelogo muuttaa muotoaan pakkauksesta toiseen.

– Varsinkin välipalatuotteet kulkevat usein mukana ja niitä nautitaan pitkin päivää ”lennossa”. Tällöin on tärkeää, että myös pakkaus on helppo avata arkipäivän eri tilanteissa. Rouskis! -välipalakorppujen pakkauksiin tuommekin nyt uuden repäisyavauksen, jonka ansiosta pussin saa vaivatta auki pienemmilläkin käsillä. Helppo repäisyavaus tulee kevään aikana myös uudistuviin RuisSport-tuotepakkauksiimme, kertoo Tanja Muranen Linkosuon Leipomosta.

Jatka lukemista

Dovelta uudelleentäytettävä deodoranttipakkaus

Dove on julkistanut ensimmäisen uudelleentäytettävän ja -käytettävän deodoranttinsa.
11272_pe_dove_canada2_888904

Arla ryhtyy vastaanottamaan maitoa uusilta maidontuottajilta

Fazerille viime vuosina maitoa Kaakkois-Suomessa ja Uudellamaalla tuottaneet maitotilat siirtyvät tuottamaan maitoa Arlan jalostettavaksi.
arla-uusi

R-kioski korvaa 10 miljoonaa kahvikupin kantta kuitukansilla  

R-kioski siirtyy käyttämään täysin kierrätettäviä, uusiutuvista ja sertifioiduista raaka-aineista valmistettuja muovittomia Huhtamäen kuitukansia noutokahvikuppien kansina.
vastuullinen_kahvi_rkioski_2023-VERKKO

DS Smith lahjoitti Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien keräysastiat

DS Smith on suunnitellut ja valmistanut Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien kierrätysastioita take away-pakkausten kierrätyksen edistämiseksi osana korkeakoulun koordinoimaa RUOKO-hanketta ja osana DS Smithin kestävän kehityksen strategian mukaisia toimia.
Ruoko

Uusimmat uutiset

Aiothan osallistua Packnorth Award 2024 -kilpailuun?

Ilmoituksia Packnews Award -kilpailuun saapuu nyt tiheään tahtiin Packnewsille. Mittelö järjestetään neljättä kertaa, ja tänä vuonna palkintojenjakotilaisuus pidetään Scanpackissa. Luvassa on mielenkiintoisia uutuuksia.
kilpailu

Löysikö Lessebo Paper vuoden kesähitin?

Kysymykseen miltä paperi kuulostaa, on vihdoin saatu vastaus. Lessebo Paper otti rohkean askeleen perinteisen visuaalisen muotoilun ulkopuolelle ja tutki tätä hieman outoa kysymystä. Tuloksena on Lessebo Paper Player -soitin, joka muuntaa paperin elegantin hiljaisuuden kiehtovaksi äänikokemukseksi.
01_Hero_Lessebo-Texture_Close-up-paper-texture-Morocco_Photo-by-Carl-Anderx

Duni lanseeraa LipLidsin älykannen

Duni Group ja ruotsalainen start-up-yritys LipLid ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Duni Group lanseeraa LipLidsin kannet take-away-mukeihinsa.
dunix

Ruotsin muovipakkausten keräys on kriisissä, toteaa Svensk Plaståtervinning

Ruotsissa on vakava, kansallinen muovipakkausten keräyskriisi, Svensk Plaståtervinningin (Ruotsin muovikeräyksen) toimitusjohtaja Mattias Philipsson sanoo lehdistötiedotteessa.
Foto: Peter Holgersson AB