Lidlin Veikon uudet vaatteet

Teksti:Aino Laine
JULKAISTU: 2021-10-20
PÄIVITETTY: 2023-01-18


Lidlin oma Veikko-olutbrändi uudistuu, ja uudet tölkit alkavat näkyä Lidlin myymälöissä loppuvuoden aikana. Olutperheeseen on tullut mukaan myös uusi IPA, joka esiintyy uudessa asussa.

Uudet pakkaukset ovat graafisempia ja informatiivisempia. Kaikkiin uusiin Veikko-pakkauksiin on lisätty makuprofiili, joka auttaa asiakasta omantyylisen oluen valinnassa. Pakkauksessa kerrotaan asteikolla 1–5 oluen katkeruus, makeus ja hedelmäisyys.

– Veikko-oluiden brändiä ja pakkauksia haluttiin uudistaa, jotta ne vastaisivat ulkoasultaan tätä päivää. Mielestäni onnistuimme uudistuksessa hienosti. Ulkoasu näyttää graafisemmalta ja siinä on nykyelämään sopivaa särmäkkyyttä. Unohtamatta tärkeitä tietoja, joita kuluttajat kaipaavat, kertoo pakkaus- ja brändiasiantuntija Marko Rossow.

Ajanhenkiset ja katu-uskottavat V-kuvitukset tölkkien kyljissä, tyylikkäissä väreissä ovat kuvituksia veikon elämänmatkan varrelta. Ison V-kirjaimen avulla löytää Veikon aina helposti ja veikkomaiset iskulauseet tuovat hymyn huulille sekä itselle että kavereille. Koko kansan Veikko on seurallinen ja sympaattinen kaveri. Jokaisessa Veikko-tuotteessa on vanhoistakin pakkauksista tuttu olutmaulle sopiva hauska slogan.

Tuotteita itsessään eli niiden reseptiä ei muutettu uudistuksen yhteydessä. Uudella ilmeellä myymälöissä on jo saatavilla Porteria sekä uutta IPAa, muut pakkaukset vaihtuvat loppuvuoden aikana.

Jatka lukemista

Dovelta uudelleentäytettävä deodoranttipakkaus

Dove on julkistanut ensimmäisen uudelleentäytettävän ja -käytettävän deodoranttinsa.
11272_pe_dove_canada2_888904

Arla ryhtyy vastaanottamaan maitoa uusilta maidontuottajilta

Fazerille viime vuosina maitoa Kaakkois-Suomessa ja Uudellamaalla tuottaneet maitotilat siirtyvät tuottamaan maitoa Arlan jalostettavaksi.
arla-uusi

R-kioski korvaa 10 miljoonaa kahvikupin kantta kuitukansilla  

R-kioski siirtyy käyttämään täysin kierrätettäviä, uusiutuvista ja sertifioiduista raaka-aineista valmistettuja muovittomia Huhtamäen kuitukansia noutokahvikuppien kansina.
vastuullinen_kahvi_rkioski_2023-VERKKO

DS Smith lahjoitti Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien keräysastiat

DS Smith on suunnitellut ja valmistanut Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien kierrätysastioita take away-pakkausten kierrätyksen edistämiseksi osana korkeakoulun koordinoimaa RUOKO-hanketta ja osana DS Smithin kestävän kehityksen strategian mukaisia toimia.
Ruoko

Uusimmat uutiset

Kaksoisetiketit pelastavat oluen

Jos sinulle jäi yksi tai useampi pullo Eriksbergin jouluolutta pyhien jälkeen, voit muuttaa ne yksinkertaisella kädenliikkeellä pääsiäisoluiksi. Carlsberg ja Eriksberg ovat miettineet tämän asian tarkoin.
julpaskolen_pressbild-1x

Jaakko Nikkilä valittiin Billerud Europen toimitusjohtajaksi

Billerud on nimittänyt Jaakko Nikkilän Billerud Europen toimitusjohtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi.
Jakkox

Tässä on vuoden 2025 Pantone-väri

Pantone Color Instituutti valitsi Mocha Moussen vuoden 2025 Pantone-väriksi
PTN_COY_Hero_Primary_Cropping_1920x1080_2024-0911

HolyGrail 2.0 lisää kiertotaloutta digitalisoimalla pakkaukset

AIM:n (European Brands Association) projektipäällikkö Jan ’t Hart esitteli mielenkiintoista HolyGrail 2.0 -projektia AIPIA World Congress 2024 -tapahtumassa Amsterdamissa. Siinä käytetään digitaalisia vesileimoja, jotta pakkausjäte voitaisiin lajitella tarkemmin ja samalla kierrätyksen laatu nousisi. Tavoitteena on parantaa kiertotaloutta.
Lenor-codes