Lidlin Veikon uudet vaatteet

Teksti:Aino Laine
JULKAISTU: 2021-10-20
PÄIVITETTY: 2023-01-18


Lidlin oma Veikko-olutbrändi uudistuu, ja uudet tölkit alkavat näkyä Lidlin myymälöissä loppuvuoden aikana. Olutperheeseen on tullut mukaan myös uusi IPA, joka esiintyy uudessa asussa.

Uudet pakkaukset ovat graafisempia ja informatiivisempia. Kaikkiin uusiin Veikko-pakkauksiin on lisätty makuprofiili, joka auttaa asiakasta omantyylisen oluen valinnassa. Pakkauksessa kerrotaan asteikolla 1–5 oluen katkeruus, makeus ja hedelmäisyys.

– Veikko-oluiden brändiä ja pakkauksia haluttiin uudistaa, jotta ne vastaisivat ulkoasultaan tätä päivää. Mielestäni onnistuimme uudistuksessa hienosti. Ulkoasu näyttää graafisemmalta ja siinä on nykyelämään sopivaa särmäkkyyttä. Unohtamatta tärkeitä tietoja, joita kuluttajat kaipaavat, kertoo pakkaus- ja brändiasiantuntija Marko Rossow.

Ajanhenkiset ja katu-uskottavat V-kuvitukset tölkkien kyljissä, tyylikkäissä väreissä ovat kuvituksia veikon elämänmatkan varrelta. Ison V-kirjaimen avulla löytää Veikon aina helposti ja veikkomaiset iskulauseet tuovat hymyn huulille sekä itselle että kavereille. Koko kansan Veikko on seurallinen ja sympaattinen kaveri. Jokaisessa Veikko-tuotteessa on vanhoistakin pakkauksista tuttu olutmaulle sopiva hauska slogan.

Tuotteita itsessään eli niiden reseptiä ei muutettu uudistuksen yhteydessä. Uudella ilmeellä myymälöissä on jo saatavilla Porteria sekä uutta IPAa, muut pakkaukset vaihtuvat loppuvuoden aikana.

Jatka lukemista

Dovelta uudelleentäytettävä deodoranttipakkaus

Dove on julkistanut ensimmäisen uudelleentäytettävän ja -käytettävän deodoranttinsa.
11272_pe_dove_canada2_888904

Arla ryhtyy vastaanottamaan maitoa uusilta maidontuottajilta

Fazerille viime vuosina maitoa Kaakkois-Suomessa ja Uudellamaalla tuottaneet maitotilat siirtyvät tuottamaan maitoa Arlan jalostettavaksi.
arla-uusi

R-kioski korvaa 10 miljoonaa kahvikupin kantta kuitukansilla  

R-kioski siirtyy käyttämään täysin kierrätettäviä, uusiutuvista ja sertifioiduista raaka-aineista valmistettuja muovittomia Huhtamäen kuitukansia noutokahvikuppien kansina.
vastuullinen_kahvi_rkioski_2023-VERKKO

DS Smith lahjoitti Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien keräysastiat

DS Smith on suunnitellut ja valmistanut Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien kierrätysastioita take away-pakkausten kierrätyksen edistämiseksi osana korkeakoulun koordinoimaa RUOKO-hanketta ja osana DS Smithin kestävän kehityksen strategian mukaisia toimia.
Ruoko

Uusimmat uutiset

Drupa alkaa pian – tässä on kuusi trendiä, joita kannattaa pitää silmällä

Kahdeksan vuoden tauon jälkeen pääsemme jälleen Drupa-messuille ja näemme, mitä toimittajat uskovat meidän tarvitsevan. Tästä löydät kuusi trendiä, joita kannattaa seurata messuhalleissa.
drupa24_12x

Pakkausautomaatio säästää monella tavalla verkkokaupassa

Suomalainen logistiikkayhtiö Inex Partners Oy on tehnyt yhteistyötä SEE:n (aiemmin Sealed Air) kanssa kehittääkseen pakkausautomaatiota.
SEE-I-Pack

Metsä Boardin taivekartonkikone on nyt Euroopan suurin

Metsä Groupiin kuuluva Metsä Board vihki 11. huhtikuuta käyttöön uudistetun taivekartonkikoneen Ruotsin Husumissa.
Ribbon-has-been-cutx

Kp lanseerasi ensimmäisen sataprosenttisesti kierrätetyn muovisen elintarvikerasian

Klöckner Pentaplast (kp) ilmoittaa saavuttaneensa tärkeän virstanpylvään elintarvikepakkausteollisuudessa. Se esitteli ensimmäiset elintarvikerasiat, jotka on tehty pelkästään kierrätetystä PET:stä (rPET), joka on valmistettu pakkauksista.
KP-trayx