Kariniemi on lanseerannut uusia helppokäyttöisiä kanatuotteita, jotka ovat menestyneet hyvin kilpailuissa ja markkinoilla.
Kariniemen uutuustuote KanaSet on äänestetty vuoden 2017 uutuustuotteeksi K-Ruoka Awards- kilpailussa. Voittajat julkistettiin K-Team Päivillä 4.11.
Syyskuussa 2016 lanseerattu Kariniemen KanaSet on yhtiön mukaan herkullista, helposti saatavaa ja syötävää pikaruokaa. Tuotteen ja pakkauksen ytimessä on syömisen helppous. Tuotteet voi lämmittää pakkauksessa olevassa pussissa mikrossa ja pakkaus sisältää myös dipin.
KanaSet-tuotteita on lyhyen markkinoilla olon aikana myyty jo yli 1,5 miljoonaa pakkausta. Kaikki Kariniemen kananpojat tulevat HKScanin suomalaisilta sopimuskasvattajilta.
Kariniemi on myös tuonut markkinoille uudenlaisen Pling!-kanapekonituotteen, joka voidaan valmistaa mikrossa omassa pakkauksessaan. Pakkaus laitetaan avaamattomana mikroon, ja se aukeaa hieman yhdestä reunasta muutaman minuutin kypsennyksen jälkeen. Pekoni paistuu rapeaksi 4–6 minuutissa ilman rasvaroiskeita.