Amerikkalainen viskimerkki Jim Beam on tehnyt suuren pakkausuudistuksen. Entistä kantikkaampaa pulloa ja uutta etikettiä markkinoidaan maailmanlaajuisella kampanjalla, jota vauhdittaa tunnettu filmitähti Mila Kunis.
Jim Beamilla on nyt selvästi leveämmät ”hartiat”. Uudistunut bourbon-viski lanseerataan laajalla kampanjalla yli 100 maassa. Uusi design sisältää pullon lisäksi myös uudet etiketit. Niiden ulkoasu on entistä yksinkertaisempi, mutta perinteinen punainen sinettikuvio on säilytetty. Etiketeissä on myös edelleen kuvia Jim Beamin mestaritislaajista.
Beam Suntory -yhtiö omistaa brändin ja sanoo uuden ulkoasun edustavan paremmin ”pullon sisällä olevaa premium-bourbonia”. Ulkoasun uskotaan vetoavan entistä paremmin nuoriin sukupolviin samalla kun se muistuttaa brändin pitkästä historiasta, joka alkaa vuodesta 1795.