Coca-Cola-logo saa uuden muodon

JULKAISTU: 2021-10-05
PÄIVITETTY: 2023-01-18


Coca-Cola on julkistanut tulevien vuosien mainontaa ohjaavan uuden kansainvälisen brändikonseptin. Konseptin syntyyn on vaikuttanut merkittävästi korona-aika, jolloin me kaikki olemme huomanneet arjen ainutlaatuisten hetkien syntyvän erityisesti toisten ihmisten kanssa vietetyistä hetkistä. Todellista taikaa (Real Magic) -nimisellä konseptilla halutaan juhlistaa ihmisyyttä ja ihmisten keskinäistä positiivista yhdessäoloa. Uuden konseptin kantavana ajatuksena on, että elämä on täyttä taikuutta.

”Todellista taikaa” ohjaa kaikkea sitä, mitä tuotemerkki tekee jatkossa. Se ei ole mainoslause tai kertaluonteinen kampanja vaan konsepti, jolle Coca-Cola rakentaa tästä alkaen kaikki kampanjansa ja muun viestinnän. Samassa yhteydessä nähdään Coca-Cola-logon uudistunut ilme, joka on toteutettu yhdessä taiteilijoiden, valokuvaajien ja kuvittajien kanssa, jotka tulkitsevat konseptin sanomaa omien näkemystensä kautta.

Coca-Cola-logo on käytännössä pysynyt samanlaisena tuotemerkin koko 135-vuotisen historian ajan. Jatkossa logo taipuu reunoistaan kaarevaan muotoon, ikään kuin logo halaisi kohdettaan.

Jatka lukemista

Dovelta uudelleentäytettävä deodoranttipakkaus

Dove on julkistanut ensimmäisen uudelleentäytettävän ja -käytettävän deodoranttinsa.
11272_pe_dove_canada2_888904

Arla ryhtyy vastaanottamaan maitoa uusilta maidontuottajilta

Fazerille viime vuosina maitoa Kaakkois-Suomessa ja Uudellamaalla tuottaneet maitotilat siirtyvät tuottamaan maitoa Arlan jalostettavaksi.
arla-uusi

R-kioski korvaa 10 miljoonaa kahvikupin kantta kuitukansilla  

R-kioski siirtyy käyttämään täysin kierrätettäviä, uusiutuvista ja sertifioiduista raaka-aineista valmistettuja muovittomia Huhtamäen kuitukansia noutokahvikuppien kansina.
vastuullinen_kahvi_rkioski_2023-VERKKO

DS Smith lahjoitti Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien keräysastiat

DS Smith on suunnitellut ja valmistanut Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien kierrätysastioita take away-pakkausten kierrätyksen edistämiseksi osana korkeakoulun koordinoimaa RUOKO-hanketta ja osana DS Smithin kestävän kehityksen strategian mukaisia toimia.
Ruoko

Uusimmat uutiset

Atria ostaa ruotsalaisen Gooh-valmisruokayhtiön

Atria Sweden AB ostaa ruotsalaisen valmisruokayhtiön Goohin koko osakekannan.
gooh

Syklo suunnittelee muovinkierrätyslaitoksen rakentamista Hyvinkäälle

Kapasiteetiltaan 50 000 tonnin muovinkierrätyslaitos kasvattaa valmistuttuaan Suomen muovinkierrätyskapasiteettia jopa 50 prosenttia.
Suomen

GRAI yksilöi uudelleenkäytettävät pakkaukset

GS1:n GRAI-tunnistetta ​​käytetään yksilöimään uudelleenkäytettäviä kuormankantajia ja palautusjärjestelmien pakkauksia.
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! (900 x 600 px) (89)

ScanStar -ja ScanStar Student kilpailujen ilmoittautuminen on käynnissä

Yhteispohjoismaisen ScanStar-pakkaussuunnittelukilpailun ilmoittautuminen on käynnissä. Kilpailun ohessa järjestetään myös opiskelijakilpailu ScanStar Student.
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! (900 x 600 px) (86)