Coca-Cola on julkistanut tulevien vuosien mainontaa ohjaavan uuden kansainvälisen brändikonseptin. Konseptin syntyyn on vaikuttanut merkittävästi korona-aika, jolloin me kaikki olemme huomanneet arjen ainutlaatuisten hetkien syntyvän erityisesti toisten ihmisten kanssa vietetyistä hetkistä. Todellista taikaa (Real Magic) -nimisellä konseptilla halutaan juhlistaa ihmisyyttä ja ihmisten keskinäistä positiivista yhdessäoloa. Uuden konseptin kantavana ajatuksena on, että elämä on täyttä taikuutta.
”Todellista taikaa” ohjaa kaikkea sitä, mitä tuotemerkki tekee jatkossa. Se ei ole mainoslause tai kertaluonteinen kampanja vaan konsepti, jolle Coca-Cola rakentaa tästä alkaen kaikki kampanjansa ja muun viestinnän. Samassa yhteydessä nähdään Coca-Cola-logon uudistunut ilme, joka on toteutettu yhdessä taiteilijoiden, valokuvaajien ja kuvittajien kanssa, jotka tulkitsevat konseptin sanomaa omien näkemystensä kautta.
Coca-Cola-logo on käytännössä pysynyt samanlaisena tuotemerkin koko 135-vuotisen historian ajan. Jatkossa logo taipuu reunoistaan kaarevaan muotoon, ikään kuin logo halaisi kohdettaan.