Coca-Cola-logo saa uuden muodon

Teksti:Aino Laine
JULKAISTU: 2021-10-05
PÄIVITETTY: 2023-01-18


Coca-Cola on julkistanut tulevien vuosien mainontaa ohjaavan uuden kansainvälisen brändikonseptin. Konseptin syntyyn on vaikuttanut merkittävästi korona-aika, jolloin me kaikki olemme huomanneet arjen ainutlaatuisten hetkien syntyvän erityisesti toisten ihmisten kanssa vietetyistä hetkistä. Todellista taikaa (Real Magic) -nimisellä konseptilla halutaan juhlistaa ihmisyyttä ja ihmisten keskinäistä positiivista yhdessäoloa. Uuden konseptin kantavana ajatuksena on, että elämä on täyttä taikuutta.

”Todellista taikaa” ohjaa kaikkea sitä, mitä tuotemerkki tekee jatkossa. Se ei ole mainoslause tai kertaluonteinen kampanja vaan konsepti, jolle Coca-Cola rakentaa tästä alkaen kaikki kampanjansa ja muun viestinnän. Samassa yhteydessä nähdään Coca-Cola-logon uudistunut ilme, joka on toteutettu yhdessä taiteilijoiden, valokuvaajien ja kuvittajien kanssa, jotka tulkitsevat konseptin sanomaa omien näkemystensä kautta.

Coca-Cola-logo on käytännössä pysynyt samanlaisena tuotemerkin koko 135-vuotisen historian ajan. Jatkossa logo taipuu reunoistaan kaarevaan muotoon, ikään kuin logo halaisi kohdettaan.

Jatka lukemista

Dovelta uudelleentäytettävä deodoranttipakkaus

Dove on julkistanut ensimmäisen uudelleentäytettävän ja -käytettävän deodoranttinsa.
11272_pe_dove_canada2_888904

Arla ryhtyy vastaanottamaan maitoa uusilta maidontuottajilta

Fazerille viime vuosina maitoa Kaakkois-Suomessa ja Uudellamaalla tuottaneet maitotilat siirtyvät tuottamaan maitoa Arlan jalostettavaksi.
arla-uusi

R-kioski korvaa 10 miljoonaa kahvikupin kantta kuitukansilla  

R-kioski siirtyy käyttämään täysin kierrätettäviä, uusiutuvista ja sertifioiduista raaka-aineista valmistettuja muovittomia Huhtamäen kuitukansia noutokahvikuppien kansina.
vastuullinen_kahvi_rkioski_2023-VERKKO

DS Smith lahjoitti Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien keräysastiat

DS Smith on suunnitellut ja valmistanut Tampereen Ammattikorkeakoululle kertakäyttöisten kahvikuppien kierrätysastioita take away-pakkausten kierrätyksen edistämiseksi osana korkeakoulun koordinoimaa RUOKO-hanketta ja osana DS Smithin kestävän kehityksen strategian mukaisia toimia.
Ruoko

Uusimmat uutiset

Nuoret aikuiset ovat kiinnostuneempia ympäristöystävällisistä pakkauksista

Muovipakkausjättiläisen ALPLA:n "2024 Sustainability and Convenience in Packaging Survey” -tutkimuksen mukaan nuoremmat (18-34-vuotiaat) priorisoivat ympäristöystävällisiä pakkausratkaisuja. He ovat valmiita käyttämään niiden ostamiseen enemmän rahaa, kulkemaan pidemmän matkan niitä hankkiessaan ja näkemään muutenkin ylimääräistä vaivaa varmistaakseen, että heidän ostoksensa sisältävät ympäristöystävällisiä pakkausratkaisuja.
alplax

Tekniikkaa ja nörtteilyä Gallin kanssa Scanpackin lavalla

Hän on nörtti. Hän on asiantuntija, jolla on valtavasti energiaa ja jolla nauru on aina lähellä.
Evelina Galli

Läpinäkyvä eristepakkaus on ympäristöystävällisempi kuin värikäs

Rockwool vaihtoi punavalkoiset eristepakkauksensa läpinäkyviin. Se säästi väriaineita ja lisäsi kierrätettävyyttä.
Rockwool ennen ja jälkeen

Landa Printingiltä jättiyllätys Drupan tiedotustilaisuudessa

Yllättävien myyntilukujen ja kahden uuden painokoneen esittelyn myötä Landa nousi yhdeksi suurimmista yllättäjistä Pre-Drupan tiedotustilaisuudessa Düsseldorfissa maaliskuun lopussa. Packnews oli paikalla.
Landa_01x