Cannes Lions 2018 -markkinointikilpailun voittajat saivat tänä vuonna samppanjapulloja, joiden etiketit ja pakkaukset oli personoinut HP. Kilpailussa palkittiin neljä suomalaista markkinointikampanjaa.
HP teki personoinnin yhteistyössä kuvanveistäjä Karen Chekerdjianin kanssa. Juoman pakkaus on taiteilijan kuusikulmaisen kultaveistoksen muotoinen ja hänen signeeraamansa. Pakkauksessa on kilpailun Grand Prix- voittajien nimet. Samppanja on arvokasta Moët & Chandon’s MCIII -merkkiä.
HP painoi digitaalisesti etikettejä ja pakkauksia myös 300:lle tuomariston jäsenelle ja 400:lle platinapassin omistajalle. Työt teki Barcelonassa toimiva painotalo Serafi. Töissä käytettiin HP Indigo 12000 ja Indigo 6900 -digipainokoneita sekä Indigon hopeaväriä.
Suomalaiset markkinointikampanjat menestyivät hyvin Cannes Lions -kilpailussa. Fazerin Sirkkaleipä-tuotteen lanseeraus palkittiin Sustainable Development Goals -kategoriassa pronssilla. Pronssia saivat myös S-ryhmän Hihna 24/7, Hasan & Partnersin Planille suunnittelema Sheboard ja TBWAHelsingin ja Finavian kampanja #LIFEINHEL.