AR Packaging ja Nestlé saivat markkinoille puolessa vuodessa uuden makeisrasian, joka on vastaus suklaamarkkinoiden trendiin.
Suklaata tarjotaan yhä enemmän pieninä annoksina käärepakattuina. Myyntiä kasvattaa kaupassa, jos makeiset ovat huomiota herättävässä kartonkirasiassa tai joustopakkauksessa. Nestlé etsi trendin mukaista uutta pakkausta Kitkat Senses -makeisille ja teki yhteistyötä AR Packaging -yrityksen kanssa.
Muutamassa kuukaudessa uusi pop-open-rasia suunniteltiin, testattiin ja saatiin tuotantoon. Projektiin osallistui pakkausyrityksen eri yksiköitä. Rakennesuunnittelun teki A&R Carton, prototyypin digipainatuksen Mediaköket ja pakkaustuotannon Saksan A&R Carton.
Pakkaus on helppo avata ja sulkea. Se näyttää hyvältä pöydällä. Rasia on tehty kokonaan kartongista eikä vaadi muovikalvoa suojakseen.