Cloetta Suomen Tupla-patukoiden myymälämateriaali on portti avaruusteemaiseen lisätyn todellisuuden kokemukseen myymälöissä.
Cloetta Suomi Oy on tiedotteen mukaan ensimmäisenä yrityksenä Suomessa tarttunut lisätyn todellisuuden (AR) mahdollisuuksiin päivittäistavaramyymälässä. Tupla-avaruuteen pääsee lataamalla Arilyn-sovelluksen mobiilisovelluskaupasta ja skannaamalla sovelluksen läpi Tupla-astronauttikuvan myymälässä.
”Kivijalkamyymälöiden vetovoiman lisääminen tulisi olla alalla toimivien yritysten yhteinen tavoite. Tulevaisuudessa kaupan pitää tarjota nykyistä enemmän syitä lähteä kivijalkaan. Etenkin nuoret suomalaiset uskovat siihen, että tunnetut brändit pystyvät tarjoamaan heille elämyksellisiä kokemuksia myymäläympäristössä. Tupla-patukan kampanjaan tiiviisti liittyvä toteutus on yksi tavoistamme tarjota niitä”, sanoo Cloetta Suomi Oy:n Trade Marketing Manager Suvi Hyrsky.
”Lisätyllä todellisuudella pystytään toteuttamaan tuotteen erottuvuutta ja kiinnostavuutta lisääviä, yllättäviä ja jännittäviä kokemuksia myymälässä. AR:ää tullaan näkemään päivittäistavarakaupassa kiihtyvällä tahdilla ja monin eri tavoin lähitulevaisuudessa”, kertoo Arilynin Sales Director Toni Marttila.