Fazer tuo kauppojen hyllyille lähes 200 erilaista Domino-keksipakettivariaatiota. Niitä koristavat suomalaisten ympäri maailmaa ottavat lomakuvat.
Domino-lomakuvakampanja on ensimmäinen kerta Fazer Makeisten historiassa, kun näin suuri määrä tavallisten ihmisten ottamia kuvia on päässyt koristamaan kuluttajapakkauksia. Fazer keräsi Domino-pakkauksiin painettuja lomakuvia syksyllä 2018. Tuhannet suomalaiset lähettivät toinen toistaan upeampia kuvia, joista pakkauksiin asti painettiin lähes 200 erilaista lomakuvaa. Pakkauksessa kerrotaan, kuka on kuvan ottanut ja missä kuva on otettu.
“Osasimme odottaa kuluttajien kiinnostuvan kampanjasta, mutta lomakuvien valtava määrä yllätti meidät silti”, sanoo Fazerin kekseistä vastaava markkinointijohtaja Jonna Pelvo.
Kampanjaan kuuluu myös arvontaj johon voi osallistua pakkauksen sisällä olevalla koodilla.