Saarioisen terveellisen pikaruokailun konsepti Soup 'n' soul sai iF Product Design Award 2017 -palkinnon palvelumuotoilun vähittäiskaupan sarjassa.
Palkinto on yksi maailman arvostetuimmista muotoilupalkinnoista. Kansainvälinen 60 asiantuntijan muodostama raati arvioi lähes 5 500 työtä 59 maasta.
”Tuote- ja palvelukonsepti on kiinnostava ja osuu trendeihin. Esittelemme uutta Soup 'n' Soul -konseptia ammattilaisille Fastfood & Café & Ravintola -messuilla 8.–9.3. Messukeskuksessa”, kertoo Saarioisen Foodservice-liiketoiminnan myyntijohtaja Sanni Laine Markkinointi&Mainonta -lehdelle.
Soup 'n' Soul -konseptissa keittoaterian tai -välipalan voi syödä tai juoda ravintolassa tai liikkeessä. Saarioinen tavoittelee konseptilla uusia markkinoita. Konseptin kehitti suunnittelutoimisto Hellon Saarioisten ideoiman keittokonseptin pohjalta.
Suomessa konsepti on palkittu aiemmin Vuoden huipuissa 2015 hopeahuipuilla kahdessa eri sarjassa: tuotemuotoilu ja sen markkinointi sekä palvelumuotoilu.