Arlan lapsille suunnattu uusi maitojuomasarja toimii hauskana leikkinä. Juomapurkeista voi tehdä vaikka sarjakuvan tai hullunkurisia hahmoja.
Lasten välipalajuomat ovat Euroopassa merkittävä juomakategoria, ja Suomessakin tarjonta kasvaa tässä tuoteryhmässä. Arla on lanseerannut Makukaverit-maitojuoman. Sen pakkauksen suunnitteli suunnittelutoimisto Kuudes. Pakkaus pääsi Vuoden Huiput 2016 -kilpailun shortlistalle.
Suunnittelutoimiston mukaan tehtävänä oli suunnitella identiteetti Makukaverit-maitojuomalle, joka on pienemmän sokerimääränsä ja säilöntäaineettomuutensa vuoksi ”se parempi välipala” lapsille ja nuorille. Kuvituksen tyyliksi valittiin sympaattinen ja lapsia puhutteleva, mutta samalla aikuisen silmää miellyttävä. Hauskannäköiset pakkaukset saivat inspiraationsa piirtoleikistä, jossa vartalonosia yhdistelemällä syntyy hullunkurisia hahmoja.
Parasta suomalaista markkinointiviestintää ja muotoilua etsivän Vuoden Huiput 2016 -kilpailun shortlistalla on kaikkiaan 147 työtä. Palkinnot julkistetaan ja jaetaan Vuoden Huiput 2016 -gaalassa 27.4.2017.