Packnews ja nord emballage -lehti ovat aktiivisesti mukana Scanpack-messuilla. Pohjoismaiden suurimpiin alan messuihin odotetaan 500 näytteilleasettajaa ja 17 000 kävijää.
Scanpack järjestettiin viimeksi vuonna 2015, ja nyt messuista on tulossa entistä suuremmat. Messut kokoavat yhteen johtavat brändit ja kaupan toimijat. Mukana ovat järjestäjän mukaan pakkausalan tärkeät design-toimistot, materiaalien toimittajat, laite- ja ohjelmistotoimittajat sekä logistiikkayritykset. Messut järjestetään 23.–26.10. ja paikka on Svenska Mässan Göteborgissa.
Scanpack on valinnut messujen ainoaksi viralliseksi mediakumppaniksi Packnews-uutispalvelun ja nord emballage -lehden. Päätös perustuu pitkäaikaiseen ja menestykselliseen yhteistyöhön aiemmilla messuilla. Yhteistyöhön kuuluu erilaisia toimenpiteitä ennen messuja, niiden aikana ja niiden jälkeen.
”Olemme hyvin tyytyväisiä siitä, että olemme ainoa ammattilehti, jonka kanssa messut tekevät kiinteää yhteistyötä”, sanoo Hans Friedsam, lehden toimitusjohtaja ja markkinointijohtaja.
”Tavalliseen tapaan meillä tulee olemaan messuista laaja toimituksellinen seuranta ja järjestämme myös suositun Oktoberfest-juhlan, jota tapaamme kutsua Göteborgin parhaaksi After Work-tapahtumaksi messuviikolla. Tällä kertaa on luvassa myös yllätyksiä yleisölle”, Friedsam sanoo.
Friedsamin mukaan mediayhteistyö vahvistaa lehden messunumeron näkyvyyttä, sillä se tulee olemaan esillä monissa paikoissa halleissa ja kaikilla sisäänkäynneillä.