Miten markkinoinnissa voidaan yhdistää pakkaukset ja some? Packnews ja nord emballage -lehti järjestävät aiheesta konferenssin 8. marraskuuta Tukholmassa.
Konferenssissa annetaan vastauksia siihen, miten sosiaalisessa mediassa voidaan navigoida, ja mikä rooli pakkauksella voi olla siellä. Avainpuhuja on Rafi Albo, joka on israelilaisen Segmarketing-yhtiön perustaja. Yritys tunnetaan uskollisuusmarkkinoinnin ja henkilökohtaisen viestinnän asiantuntijana.
Puhujana on myös Scott Young, joka on PRS IN VIVO -yrityksen toimitusjohtaja. Yritys on tehnyt tutkimuksia pakkauksista, kuluttajista ja lanseerauksista. Niiden keskeisiä tuloksia esitellään konferenssissa.
Puhujina ovat lisäksi The Social Media Guy -nimityksestä tuttu Anders Flodqvist sekä Niclas Öster ja Dag Hermansson pakkaussuunnittelua tekevästä SilverNetworking-yrityksestä.
Konferenssia sponsoroivat Visutech AB, Boxon, FlexLink ja Domino. Paikka on Bygget Tukholmassa.