Marvaco ja amerikkalainen CSW yhteistyöhön 

Teksti:Toimitus
JULKAISTU: 2017-05-30
PÄIVITETTY: 2023-02-16


Premediayhtiöt Marvaco ja CSW ovat sopineet strategisen yhteistyön aloittamisesta. Sen tavoitteena on tarjota asiakkaille laajempaa palvelua, suurempaa kapasiteettia ja parempaa brändinhallintaa.

CSW:llä on USA:ssa kolme tuotantolaitosta, jotka palvelevat yhtiön asiakkaita Pohjois-Amerikassa. Pohjoismaissa toimivalla Marvacolla on seitsemän toimipistettä Suomessa ja Ruotsissa.

Atlantin ylittävällä yhteistyöllä vahvistetaan tiedotteen mukaan yhtiöiden kilpailukykyä ja tehostetaan yhteneväisiä toimintoja, kuten ostoja. Marvaco ja CSW pystyvät yhdessä tarjoamaan kokonaisvaltaisia premediapalveluita, kuten pakkaussuunnittelua ja versiointia, painopinnan valmistusta, mockuppeja, 3D mallinnusta, EGP-hallittua värierottelua sekä painatusaineiston hallintaa mannerten välillä.

Globaali partneri brändeille

”Mitä enemmän huomasimme muistuttavamme toisiamme niin yrityskulttuurin kuin jatkuvan uusien teknologioiden kehittämisen osalta, sitä järkevämmältä yhteistyön aloittaminen tuntui”, toteaa Marvacon toimitusjohtaja Kai Lankinen. Molemmat yritykset pitävät tärkeänä innovatiivisten ratkaisujen tuottamista pakkausalalle. Ratkaisut virtaviivaistavat yhteydenpitoa sidosryhmien välillä ja tukevat tuotekehitysprojekteja, jotka tuottavat puolestaan parhaita mahdollisia lopputuloksia painoille ja brändeille. Näitä ovat muun muassa samanaikaisesti mutta riippumattomasti kehitetyt valkoisen painovärin peittävyyteen, korkealaatuiseen fleksopainatukseen ja laajennetun EGP-väriavaruuden painamiseen liittyvät ratkaisut.

”Brändin yhtenäinen ja johdonmukainen läsnäolo eri maanosien markkinoilla kasvaa tulevaisuudessa entistä merkittävämmäksi osaksi globaalia kaupankäyntiä. Juuri siksi, auttaaksemme asiakkaitamme Atlantin molemmin puolin, olemme aloittaneet yhteistyön Marvacon kanssa”, toteaa CSW:n toimitusjohtaja Laura Wright. Kumppanuus tarjoaa brändinomistajille globaalin pakkausprepress -partnerin, joka turvaa brändin pakkausilmeen yhtenäisyyden Pohjois-Amerikan sekä Euroopan, ja pian myös Etelä-Amerikan sekä Aasian markkinoilla.
 

 

 

Jatka lukemista

Raisiolle uusi toimitusjohtaja kesäkuussa

Raisio Oyj:n hallitus on nimittänyt yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi kauppatieteiden maisteri Pasi Flinkmanin. Hän aloittaa Raisio Oyj:n toimitusjohtajana 15.6.2024. Flinkman siirtyy Raisioon Orkla Suomen toimitusjohtajan tehtävästä.
Finland

Pakkaus- ja printtimessuilla vilkasta

Pakkausalan ja graafisen teollisuuden ammattitapahtuma keräsi runsaasti kävijöitä Helsingin Messukeskukseen 13.-14.3.2023. PacTec, FoodTec & PlastExpo Nordic 2024 -tapahtuman kävijämäärä nousi edellisestä kerrasta 36 % ja oli 4 387.
stora

Päätyykö pakkaus hylkyyn vai kiertoon?

Lajittelu ja muovipakkauksen päätyminen oikeaan paikkaan kierrätyslaitoksella määrittävät kierrätyksen onnistumisen.
ia_ahl_etiketit

Valion maitotölkit pukeutuvat kevätkuoseihin

Viljele hyvää -maitotölkit ilmestyvät kauppoihin tästä viikosta alkaen ja ovat saatavilla heinä-elokuun vaihteeseen asti.
Valio 22032022

Uusimmat uutiset

Drupa alkoi - tässä on 18 vinkkiä messuille

Ensimmäistä kertaa vuoden 2016 jälkeen Drupa järjestetään Düsseldorfissa. Jättimessuilla on monen vuoden jälkeen paljon uutta esiteltävää, erityisesti pakkausalasta kiinnostuneille. Eikä niitä kutsuta syyttä yhä useammin Drupack-messuiksi. Tästä löydät vinkkejä, joita kävijät voivat nähdä messuilla. Packnews on luonnollisesti paikalla.
DRUPA24_01x

Diageo testaa PulPacin paperisia Baileys-pulloja Barcelonan festivaaleilla

Diageo testaa kuivamuotoiltua kuitupulloa, joka koostuu 90-prosenttisesti paperista, jossa on ohut muovivuoraus ja foliotiiviste. Koe toteutetaan yhteistyössä PA Consultingin kanssa, joka on osa Bottle Collectivea yhdessä PA:n ja Pulpacin kanssa.
Diageo-to-trial-paper-Baileys-bottlesx

Burger King testaa uudelleenkäytettäviä biomukeja

Restel Oy kokeilee neljässä toimipisteessään uudelleenkäytettäviä juomamukeja, jotka on valmistettu biopohjaisesta ja kierrätettävästä Sulapac-materiaalista.
Sulapac-spring-24-12327-Edit-6924x4616-ORIGINAL-Jenni-Kohox

"Olemme ylpeitä kuin kukot” – Orapac toivoo voittavansa Packnorth Award 2024:n

Suomalainen Oy Orapac AB on yksi yrityksistä, joka haluaa voittaa Packnorth Award 2024 -palkinnon. Kilpailutyö, jota he kutsuvat Greenboxiksi, on periaatteessa yksinkertainen: laatikko kannella. Se on kuitenkin valmistettu täysin kierrätetyistä kuiduista ja eristää lämpöä ja kylmää paremmin kuin EPS-pakkaus edellyttää. Otimme yhteyttä Orapacin toimitusjohtaja Fredric Tidströmiin ja varatoimitusjohtaja Torbjörn Nyholmiin saadaksemme lisätietoja.
Greenbox