Coca-Cola lanseeraa Euroopassa tänä kesänä massiivisen kampanjan, jossa käytetään personointia. Juomapullon logo korvataan lomakohteista muistuttavalla logolla.
Kampanja alkaa toukokuussa Britanniassa ja jatkuu sitten useissa Euroopan maissa. Coca-Cola European Partners panostaa monikanavaiseen markkinointiin pelkästään Britanniassa 10 miljoonaa puntaa. Kampanja on jatkoa vuoden 2014 Share A Coke -kampanjalle, jossa pullojen etikettejä varioitiin laajassa mitassa.
Kampanjassa korvataan pullon normaali logo lomakohteen logoilla. Mukana ovat mm. Havaiji, Bali, Ibiza ja Miami. Etiketistä löytyy myös uniikki koodi, jolla voi osallistua kilpailuun ja voittaa lomamatkan.
Kampanja näkyy Britanniassa mm. televisiossa, ulkomainonnassa ja sosiaalisessa mediassa. Kampanjassa jaetaan myös ennätysmäärä 150 millilitran juomanäytteitä.