Eckes-Granini Finland toi markkinoille leikkisän, näyttävästi painetun ja houkuttelevan monipakkauksen, Hupiboksin, Mehukatti Trip -juomille. Ideana oli lisäksi, että pakkauksen toinen puoli on painettu pelilaudaksi tai puuhatehtäviksi.
Haasteena oli saada Mehukatti Trip -juomien monipakkaukselle toimiva pakkausratkaisu, joka on ulkoisesti näyttävä, houkuttelee ja viihdyttää kuluttajaa. Sen pitää myös toimia logistisessa ympäristössä mahdollisimman kustannustehokkaasti.
Ratkaisuksi DS Smith toteutti kaksipuoleisesti painetun, näyttävän pakkauksen, joka houkuttelee kuluttajaa luokseen. Eri maut ovat erivärisissä laatikoissa, joten kussakin myymäläkoossa saadaan koostettua helposti erilaisia, tilaan sopivia, houkuttelevia myyntieriä, joista kuluttaja erottaa tutun tuotteen jo kaukaa.
Aaltopahvista valmistettu salkkupakkaus ei vaadi erillistä kuljetuspakkausta, vaan on itsessään logistisesti tehokas ratkaisu valmistajalta kuluttajalle saakka. Tämä säästää sekä luonnonvaroja että kokonaiskustannuksia. Uuden ratkaisun myötä asiakkaan tuote erottuu myymälässä aiempaa paremmin, mikä on selvästi lisännyt tuotteen kysyntää.