Ikoninen Koskenkorva Vodka on uudistanut ilmeensä. Se kuvaa Altian mukaan entistä paremmin brändin juuria pohjoisessa, aitoutta arvostavassa Koskenkorvan kylässä.
Vaikka brändi on leimallisesti suomalainen, uuden pullon suunnittelijaksi valikoitui tunnetun ruotsalaistoimisto Grow:n Niclas Engsäll. Hän halusi suunnitella pullon, joka kuvaisi Koskenkorva Vodkan pitkää historiaa. Lopputuloksena on yksinkertaisen tyylikäs pullo, joka näyttää ajan patinoimalta. Pullossa on puinen korkki ja sen sisäpinta on epäsäännöllisen aaltoileva.
Koskenkorva Vodka valmistetaan edelleen samassa Koskenkorvan kylässä, mistä kaikki alkoi vuonna 1953. Sen valmistukseen käytettävä ohra ostetaan lähialueen maanviljelijöiltä ja juoma tislataan kylässä. Koskenkorva Vodkaan käytettävä vesi on niin puhdasta, ettei sitä tarvitse suodattaa.
Vaikka tuote itsessään on pysynyt muuttumattomana, brändille on luotu sitä entistä paremmin kuvaava, uusi ilme. Vahvasti maailmalle pyrkivän tuotteen ilme ja uusi slogan Vodka from a Village korostaa valmistaja Altian mukaan tuotteen mutkattomuutta, rehellisyyttä ja pohjoista alkuperää.
Brändiuudistuksesta huolimatta itse tuote on pysynyt vuosikausia samanlaisena. Koskenkorva Vodka palkittiin vastikään kultamitalilla kansainvälisesti arvostetussa International Spirits Challenge 2016 -kilpailussa. Vuonna 2015 se palkittiin Global Vodka Masters -kilpailussa sekä parhaan premium-vodkan että parhaan skandinaavisen vodkan Gold-palkinnoilla.