Fazerin Travel-uutuussuklaiden kääreissä on uniikki koodi. Koodilla kuluttaja voi lunastaa yllätyssisällön suklaan omilta kampanjasivuilta.Uniikki koodi on nyt ensimmäistä kertaa käytössä Fazerin makeisten suklaatuotteissa.
”Uudet Karl Fazer Travel -suklaalevyt tuovat tuulahduksen Kööpenhaminasta, Rio de Janeirosta, Lontoosta ja New Yorkista. Jokainen suklaalevy sisältää uniikin koodin, jonka kautta saa levyn kaupunkiin liittyvää yllätyssisältöä. Jaossa on monenlaista aina lentolipuista viihdyttäviin videopätkiin”, kertoo Fazerin Senior Brand Manager Jonna Pelvo.
Tuotesarjan kääreet on suunnitellut Lontoolainen Illuminating Brands -toimisto. Kääreet on painettu Amcor Flexibles Kauttualla Suomessa. Syväpainetuissa suklaalevykääreissä on sisäpuolella uniikki koodi, joka on tehty elintarvikekelpoisella värillä mustesuihkulla. Koodi on tehty kääreen puhtaaksileikkausvaiheessa varsinaisen painatuksen jälkeen.
Travel-suklaiden tuotelanseeraus on näkyvästi esillä vähittäiskaupassa. Esillä olevat displayt ja varttilavat on suunnitellut Change the agency -toimisto Ruotsissa. Displayt ja varttilavat on painettu Printcenterissä Suomessa.