Maailman suuriin olutmerkkeihin lukeutuva Bud Light on uudistanut brändin ulkoasun. Se perustuu nyt voimakkaaseen siniseen väriin ja näkyvään logoon.
Uudella ulkoasulla brändi pyrkii erottumaan entistä paremmin kaupan hyllyllä. Monen muun brändin tavoin uudistuksessa on tavoiteltu sekä tuotteen perinteen esilletuomista että ajankohtaisuutta ja tuoreutta.
Constantia Flexibles toimitti kaikki uudistuneet etiketit ja toimi kiinteässä yhteistyössä A-B Inbev -yhtiön kanssa pakkausuudistuksen toteuttamisessa. Siihen kuului kaksi kierrosta painettuja malleja, joilla esiteltiin ulkoasuvaihtoehtoja. Kaksi viikkoa toisen kierroksen jälkeen valittu malli oli tuotannossa, ja etikettien painaminen alkoi.
Constantian mukaan tuotannossa tarvittiin vain pieniä muutoksia pullon kaulan etiketissä rypistymisen estämiseksi. Tuotanto pääsi kaikkiin tavoitteisiin maalis-huhtikuun vaihteessa, kun uusi pakkaus tuotiin markkinoille Amerikassa.
Uudessa etiketissä käytettiin metalloitua paineherkkää filmiä ja syväpainatusta mahdollisimman hyvän ulkoasun saavuttamiseksi.