Vaasan-leipomoyhtiön Roosa nauha -kampanjan pullatuotteet saavuttivat suuren suosion lokakuussa. Kampanjassa käytettiin erilaisia pinkkejä pakkauksia.
Vaasan osallistui Roosa nauha -keräykseen toista kertaa. Varoja rintasyövän tutkimukseen kerättiin kampanjapullien myynnillä. Lokakuun aikana suomalaiset herkuttelivat 911 000:lla Vaasan Roosa nauha -kanelikierrepullalla ja 120 000:lla 000 Vaasan OOH Kaneli Pikkupuusti -pussilla.
”Roosa nauha -pullien suosio ja saamamme positiivinen palaute ylitti odotuksemme. Kaupat ja kahvilat lähtivät todella mielellään kampanjaan mukaan, mikä näkyy myös tuloksissa. Saimme yhdessä kerättyä 25 720 euroa Roosa nauha -keräykseen”, Vaasan Trade marketing manager Kaisa Kivistö iloitsee.